دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هشدار دقیقی به سرلک: با این وضعیت او را به پادگان می‌فرستیم+فیلم

کد خبر : 924602
08 مرداد 1403 - 11:09
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: میلاد سرلک اگر با این وضعیت ادامه دهد برایش اضافه خدمت لحاظ می‌کنیم و باید خودش را به پادگان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید دقیقی در خصوص شرایط تیم ملوان گفت: پیشنهاد خوبی از باشگاه ملوان به من داده شد و پس از جلسه با رئیس مجمع ملوان، با خواسته هایی که داشتم و در جلسه خصوصی آن هارا مطرح نمودم توافق شد و منتهی به عقد قرارداد با این باشگاه شد. 20 روزی است که کارمان را در این باشگاه شروع کرده ایم. یکسری مشکلات بزرگ داریم که مسئولین انزلی قول دادند پیگیر مشکلات از جمله مشکلات مالی سال گذشته هستند. در بحث استادیوم یکسری مشکلات وجود دارد که هیئت فوتبال پیگیر است. یک مقدار باید صبورتر باشیم. دنیامالی به شدت پیگیر رفع مشکلات است و در زمانی که توافق کردیم تمام ظرفیت های مرتبط با عقد قرارداد و موضوعاتی که منتهی به موفقیت شود را جمع بندی کردیم و منتظر هستیم تا ده روز آینده اتفاقات خوب رخ دهد.

وی در رابطه با این موضوع که بازیکنان سربازی که به ملوان بندرانزلی می پیوندند با بی میلی می آیند و کیفیت سابق را ندارند تصریح کرد: بیشترین ظرفیتی که امسال جذب شد توسط بازیکنان سرباز است. از روزی که پیراهن ملوان را می پوشید دیگر نام سرباز معنی ندارد و ما همه ملوانی هستیم و فرقی وجود ندارد بین بازیکن سرباز و بازیکن آزاد که جذب می شوند. من یکسری مسئولیت هایی دارم که باید این بازیکنان را آماده بازی کنم و در کار خود با هیچکس تعارف ندارم. کار من مبنی بر احترام به یکدیگر است. در جلساتی که با بازیکنان سرباز داشتیم نیز گفتیم باید اصول رعایت شود. این پیراهن ارزش دارد و برای آن باید بیشترین تلاش را بکنند. همه اینها لازمه اش این است که یکسری موضوعات را رفع کنیم. از جمله زیرساخت ها و منابع مالی که با حل این موضوعات به اهدافی که داریم برسیم.

دقیقی درخصوص تعامل با تیم ملی جوانان گفت: عبدی برای بنده عزیز و قابل احترام است. کارنامه او نیز کارنامه بسیار خوبی است. قطعا اگر بازی ها به صورت رسمی باشد و در چهارچوب قوانین FIFA باشد، همگی ما دوست داریم جوان ما پیراهن ملی را بپوشد و افتخار آفرینی کند اما در بازی های دوستانه و زمانی که ما خودمان به آنها احتیاج داریم خیر. در همه جای دنیا اول باشگاه ها محترم هستند، در کنار آن با تیم ملی در بازی های رسمی همکاری می کنند. حتی در رده بزرگسالان و امید باشگاه طبق قوانین باشگاه می تواند همکاری نکند. ما هرجایی که شکایتی داریم چه از وزیر ورزش گرفته تا رئیس فدراسیون، باید طبق یک منطق و قانونی باشد. دو تا بازیکنی که ما داریم بازیکنان تأثیر گذار ما هستند و ما روی آنها حساب کردیم.

سرمربی باشگاه ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سوال که آیا محمد عمری و میلاد سرلک در ملوان ماندگار هستند یا خیر، گفت: محمد عمری بازیکن بسیار با اخلاق و فنی است و  به پیراهن ملوان متعصب است. میلاد سرلک را متأسفانه هنوز ندیده ایم چراکه قرار بوده بیاید و خودش را معرفی کند. اگر با این وضعیت ادامه دهد برایش اضافه خدمت لحاظ می کنیم و باید خودش را به پادگان معرفی کند.

برای تماشای صحبت های سعید دقیقی فیلم را مشاهده کنید:

ارسال نظر
هلدینگ شایسته