دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه آزادی در غیاب سمیعی/پرسپولیس و استقلال باید به استادیوم دیگری بروند؟+ فیلم

کد خبر : 924547
08 مرداد 1403 - 10:27
نشست ستاد استاندارد سازی ورزشگاه آزادی برای وضعیت میزبانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها در خصوص میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، امروز هشتم مردادماه با حضور مهدی تاج و رضا درویش برگزار شد. فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در این جلسه حضور نداشت.

رئیس فدراسیون در پاسخ به صحبت نماینده شرکت برهان مبین مبنی بر تجمع هواداران خانم در پشت گیت های ورودی ورزشگاه آزادی گفت: هرکاری که لازم است انجام دهید. ما می خواهیم کار به شکلی پیش رود که دیگر یگان ویژه حضور فیزیکی بر روی سکو ها  نداشته باشد که در این مورد روز چهارشنبه یک جلسه با فرماندهی یگان ویژه کشور با حضور کانون هواداران و بسیج ورزشکاران برگزار می کنیم و مفصل بحث خواهیم کرد. باید برای افرادی که  بدون بلیت یا هواداران خانمی که با بلیت آقایان می آیند مانع درست کنیم.

در این نشست مسئولان فدراسیون فوتبال یک بار دیگر بر آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال در شهریور ماه و همچنین مسابقات لیگ نخبگان آسیا تأکید کردند. نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در بخشی از اظهاراتش عنوان کرد که ورزشگاه جایگزین برای آزادی دارند اما در حال حاضر به دلیل بحث امنیت، ورود و خروج تماشاگران و ... صلاح نیست بازی در جای دیگر برگزار شود.

مهدی تاج نیز با اشاره به برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت که اگر قرار باشد مسابقات این دو تیم در آسیا به دلیل مشکلات ورزشگاه‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا خودش ورزشگاه جدیدی برای برگزاری بازی‌ها انتخاب می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین بر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: اگر آقایان می‌آیند باید بانوان هم به استادیوم آزادی بیایند. هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم تا بانوان در ورزشگاه‌‌ها حضور داشته باشند.

برای اطلاع کامل از صحبت های مهدی تاج فیلم را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته