دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1395 - 13:33
در گفت‌وگو با آنا

تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال از زبان خوش خبر

سرپرست تیم ملی والیبال برنامه شاگردان لوزانو در رقابت های لیگ جهانی را تشریح کرد
کد خبر : 92452

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ جهانی از 27 خردادماه برگزار می شود و بلندقامتان ایران پس از کسب سهمیه المپیک ریو برای این مسابقات راهی کشور برزیل می شوند.


امیر خوش خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره برنامه تیم ملی برای این رقابت ها گفت: «بعد از مسابقات کسب سهمیه و اتفاق تاریخی که در توکیو افتاد و تیم ملی بعد از 52 سال سهمیه المپیک را به دست آورد چند روزی بازیکنان استراحت کردند تا خستگی شان برطرف شود. طبق برنامه لوزانو ملی پوشان از فردا استارت تمرینات را خواهند زد و روز دوشنبه راهی برزیل خواهند شد.


وی افزود: «با توجه به اینکه مسابقات توکیو فشار زیادی بر روی بازیکنان آورد و حالا هم مسابقات لیگ جهانی را پیش رو داریم بازیکنان نتوانستند ریکاوری خوبی داشته باشند اما فرصت ما اندک است و باید هر چه زودتر شرایط را برای آماده کردن بازیکنان مهیا کنیم.»


سرپرست تیم ملی والیبال همچنین درباره ترکیب تیم ملی در این رقابت ها اظهار کرد: «ترکیب تیم ملی هیچ تغییری نخواهد کرد و بازیکنان اصلی در این رقابت ها به میدان می روند چرا که فرصت مناسبی برای آمادگی جهت رقابت های المپیک خواهد بود. البته با توجه به اینکه بازیکنان نتوانستن خوب استراحت کنند و ممکن است در آستانه المپیک با خطر مصدومیت روبه رو شوند ترجیح لوزانو این است که از چند بازیکن جوان استفاده کند تا ارنج تیم را مورد بررسی قرار دهد.»


خوش‌خبر در پایان گفت: «تیم ملی با تمام توانش در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کرد و توانست سهمیه المپیک را کسب کند. در رقابت های پیش رو هم با تمام توان حضور خواهیم داشت تا به مرحله نیمه نهایی برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته