دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1403 - 16:43

عزیزی: دولت چهاردهم ارتباط با کشورهای همسایه را تقویت کند

عزیزی: دولت چهاردهم ارتباط با کشورهای همسایه را تقویت کند
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: به ۱۴ کشور در همسایگی ما هستند که هم جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های بسیار ارزنده‌ای برای مابقی کشورهای همسایه دارد و هم کشورهای همسایه فرصت‌های بسیار خوبی برای بهره‌گیری ایران اسلامی دارند. ما نباید فقط متمرکز به ارتباط با برخی از کشورها مانند اروپایی‌ها باشیم که در مقام عمل با ما یاری نکردند.
کد خبر : 924505

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پس از حکم تنفیذ مسعود پزشکیان توسط رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بدون شک تاکید رهبر انقلاب روی موضوع و مسائل مربوط به سیاست خارجی نشان‌دهنده وظایف سنگین و مهمی است که مسئولان دولت و مجلس باید در حوزه سیاست خارجی داشته باشند.

وی افزود: دولت شهید رئیسی اقدامات مهمی را در زمینه ارتباط با همسایگان آغاز کرد و توفیقات بسیار خوبی در تقویت ارتباط با همسایگان و کشور‌های همسو به دست آوردیم که باید این خط خوب و قابل توجه که امروز هم مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت، توسط دولت آینده و مجلس با دقت، جدیت و حساسیت دنبال شود.

عزیزی همچنین اضافه کرد: به ۱۴ کشور در همسایگی ما هستند که هم جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های بسیار ارزنده‌ای برای مابقی کشور‌های همسایه دارد و هم کشور‌های همسایه فرصت‌های بسیار خوبی برای بهره‌گیری ایران اسلامی دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان نیز نوشت: ما نباید فقط متمرکز به ارتباط با برخی از کشور‌ها مانند اروپایی‌ها باشیم که در مقام عمل با ما یاری نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته