دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1395 - 14:36

عزتی: تکلیف باشگاه نفت مشخص نیست/ نمی‌توانم به راحتی تصمیم بگیرم

کاپیتان نفت تهران گفت: از اقای تاج می خواهم با رفع تعلیق قراردادها به من و دیگر بازیکنان تیم کمک کند.
کد خبر : 92446

علیرضا عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه تکلیف باشگاه نفت تهران به کجا رسید و او در این باشگاه می‌ماند یا به تیم دیگری می‌رود، گفت: «متاسفانه وضعیت باشگاه کاملا نامشخص است و هر روز خبر جدیدی عنوان می‌شود. این بلاتکلیفی که همراه با عدم پاسخگویی مسئولان باشگاه همراه است کار را برایم سخت کرده است و نمی‌توانم تصمیم بگیریم.»


وی ادامه داد: «هنوز رقابت‌های لیگ برتر تمام نشده بود که اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و طی آن تصمیم گرفتند که 20 روزه تکلیف باشگاه را مشخص کنند. حتی شنیده شد که قول‌هایی داده شده که باشگاه نفت در تهران باقی می‌ماند. با این حال این زمان تمام شده و هنوز مشخص نشده که در نهایت تکلیف باشگاه چه خواهد شد.


او در واکنش به این موضوع که چرا با وجود پیشنهادهایی که دارد، از نفت جدا نشده است، عنوان کرد: «نه تنها من بلکه بازیکنان زیادی هستاند که با باشگاه قرارداد دارند و به خاطر مشکلاتی که وجود دارد، نمی‌توانند به تیم دیگری بروند. متاسفانه قراردادها به صورت معلق درآمده است و بازیکنی که می‌خواهد از نفت جدا شود، باید صبر کند تا تکلیف باشگاه روشن شود.»


کاپیتان نفت تهران خاطرنشان کرد: «در خبرها آمده بود که باشگاه مشتری‌هایی دارد که قصد دارند با خرید امتیاز نفت تهران در لیگ برتر بمانند اما هنوز مشخص نشده چه زمانی رای نهایی باشگاه نفت اعلام می‌شود. تا به حال چندین بار گفته شده است که به زودی پاکت خریداران باشگاه باز می‌شود اما بنا به دلایلی که معلوم نیست پاکت خریداران باز نمی‌شود تا تکلیف همه ما روشن شود.»


عزتی در ادامه بیان کرد: «از آقای تاج می‌خواهم که قرارداد بازیکنان از حالت تعلیق در بیاید تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم. با توجه به بدهی که از فصل گذشته داریم و کمتر از نصف پولمان را گرفتیم، می‌توانیم بر اساس قانونی که وجود دارد به صورت یکطرفه قراردادمان را فسخ کنیم. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف باشگاه معلوم شود تا بتوانیم تیم آینده‌مان را مشخص کنیم.»


وی ادامه داد: «به نظرم علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند خیلی به موقع تصمیم گرفتند و پیش از اینکه قراردادها معلق شود، قرارداد خود را یکطرفه فسخ کردند. الان هم هر دو نفر در تیم جدیدشان حضور دارند. ما برای آنکه تکلیف‌مان روشن شود، نیاز به برنامه‌ریزی مشخصی داریم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: نفت تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته