دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1403 - 12:50
در گفتگو با آنا؛

رشیدی راد: جلالی دوست نداشت در ملوان باشد ما هم پیگیر او نمی‌شویم/ اردوی پیش فصل ما در تهران خواهد بود

رشیدی راد: جلالی دوست نداشت در ملوان باشد ما هم پیگیر او نمی‌شویم  اردوی پیش فصل ما در تهران خواهد بود
سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت:، چون جلالی دوست نداشت به ملوان بیاید، ما هم پیگیر این بازیکن نمی‌شویم.
کد خبر : 924438

رامبد رشیدی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه وی اعلام کرده بود ابوالفضل جلالی در تمرینات تیم ملوان حضور پیدا خواهد کرد، اما بحث معافیت کفالت این بازیکن ملی‌پوش مطرح شد، اظهار کرد: ما می‌توانیم قسمت‌هایی از اخباری که به بازیکنان سرباز ملوان مربوط می‌شود تأیید یا تکذیب کنیم. در مورد ابوالفضل جلالی، قرار بود این بازیکن در تمرینات ما حضور پیدا کند. یک روز به بهانه‌های مختلف حضورش را در تمرینات عقب انداخت و ما در رسانه‌ها متوجه شدیم این بازیکن به دلیل کفالت از خدمت سربازی معاف شده است. به همین دلیل در جریان جزئیات پرونده جلالی نیستیم. طبیعتاً اظهارنظری در این رابطه نخواهیم داشت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان در مورد اینکه این باشگاه چگونه استعلام بازیکنان سرباز را می‌گیرد، عنوان کرد: ما دوست داریم بازیکنی که به عنوان سرباز به تیم ملوان می‌آید با دلش بیاید و با جان و دل برای تیم بازی کند. بازیکنی که به هر دلیل دلش با ما نیست به کار تیم نمی‌آید و ارتباط مناسبی هم با بازیکنان ما نمی‌تواند برقرار کند. به همین دلیل عدم حضور هر بازیکنی در ملوان را مصلحت و خیری می‌بینیم و پیگیر اینکه چرا بازیکن سربازی به تیم ما نیامد نمی‌شویم. در مورد جلالی هم، چون این بازیکن دوست نداشت به ملوان بیاید، ما هم تمایلی نداریم تا پیگیر حضور این بازیکن در انزلی باشیم.

وی افزود: اینکه یک بازیکنی چگونه سرباز می‌شود در اختیار ملوان نیست. بازیکنانی که ۲۸ سال به بالا می‌شوند و مجبور به خدمت سربازی هستند، طبیعتاً دوست دارند که در لیگ برتر بازی کنند. تنها تیم لیگ برتری که شرایط بازی را در این سطح برقرار می‌کند، ملوان است. آنهایی که دوست دارند دفترچه اعزام به خدمت را پر می‌کنند و روال نظام وظیفه را دنبال می‌کنند. ما می‌توانیم با ارتباطاتی که در حوزه تربیت بدنی نیرو‌های مسلح داریم بپرسیم این بازیکن می‌تواند در ملوان بازی کند؟ اگر بتواند به ما اضافه می‌شود ولی ممکن است بازیکن اسم و رسم دار هم نتواند در زمان تقسیم به ملوان بیاید. به هر ترتیب لیست بازیکنان سرباز را ستاد کل اعلام می‌کند و در اختیار ما نیست. در تمام رشته‌های ورزشی به این شکل است.  

رشیدی راد در مورد اینکه بازیکن جدیدی به ملوان اضافه می‌شود، یادآور شد: چون کادرفنی باید در مورد تک تک بازیکنان نظر نهایی را بدهد، هر بازیکنی که مورد تأیید کادرفنی قرار گرفت، طبیعتاً از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام می‌شود.  

وی در مورد اردوی پیش فصل ملوان گفت: تیم ما در حال حاضر برای حضور در تست‌های پزشکی ایفمارک در تهران حضور دارد. با نظر کادرفنی یک یا دو بازی تدارکاتی هم داریم؛ بنابراین اردوی پیش فصل را در تهران برگزار می‌کنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته