دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1403 - 10:57

درخشش تیم فوتسال دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌الملل کشور

درخشش تیم فوتسال دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌الملل کشور
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از درخشش تیم فوتسال این واحد دانشگاهی در المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌الملل سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 924419

عزت‌الله نصیری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از درخشش تیم فوتسال این واحد دانشگاهی در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این المپیاد از ۲۸ تیر تا پنجم مرداد امسال در شهر قزوین و به میزبانی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور دانشجویانی از ۵۰ ملیت گوناگون و از ۴۸ دانشگاه سراسر کشور صورت گرفت.تیم فوتسال دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک با شکست تیم‌های دانشگاه‌های تربیت مدرس، جامعه المصطفی، بوعلی همدان، مازندران و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) قزوین مقتدرانه بر سکوی قهرمانی رشته فوتسال ایستاد.

به گزارش آنا، سجده شکر بازیکنان دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا پس از قهرمانی با شال منقش به پرچم فلسطین و مسجدالاقصی از نکات قابل توجه این تیم بود که مورد استقبال حاضرین و رسانه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته