دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1403 - 12:00

بیرانوند دروازه بان تراکتور است یا پرسپولیس؟ ادامه گل به خودی درویش و سنگربان تیم ملی

بیرانوند دروازه بان تراکتور است یا پرسپولیس؟ ادامه گل به خودی درویش و سنگربان تیم ملی
دعوای رضا درویش و علیرضا بیرانوند وارد فاز جدیدی شده و کم کم به جاهای باریک کشیده می‌شود.
کد خبر : 924382

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،شاید در یک نمای کلی رضا درویش حق داشته باشد از ارزش و قداست پیراهن پرسپولیس دفاع کند اما هر طور به ماجرا نگاه کنیم پیش کشیدن مرگ یک هوادار در ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند کار قشنگی نیست.قطعاً بیرانوند هم در کل ماجرا اشتباهاتی داشته اما اینکه می‌گوید مبلغ پاداش‌ها نباید جزو قرارداد محسوب می‌شد حرف غلطی نیست و حداقل در این یک مورد می‌توان با قاطعیت به سنگربان سابق پرسپولیس حق داد.

بیرانوند البته به لحاظ حرفه‌ای نباید این همه در مورد تیمی که دیگر عضو آن نیست صحبت کند.حرف زدن علیه علی پروین هم با توجه به اینکه او یکی از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس است کار قشنگی نیست هرچند که شاید اینجا هم در برخی موارد بیرانوند حق داشته باشد. به هر حال او برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و نقش غیر قابل انکاری در چند قهرمانی سرخ پوشان داشته است اما در حال حاضر و حداقل امروز بیرانوند مثل درویش گل به خودی می‌زند و مسلماً بعدها از یکسری رفتارهای امروزش پشیمان خواهد شد.

از لحاظ حرفه‌ای بیرانوند باید تمام تمرکز خود را روی موفقیت در تراکتور بگذارد و دیگر در مورد پرسپولیس صحبتی نکند.اگر حقی از او ضایع شده ارکان قضایی فدراسیون می‌توانند حق او را بگیرند‌.رضا درویش هم باید به این ماجرا پایان بدهد و مطرح شدن بحث‌هایی مثل مرگ هوادار نمی‌تواند کمکی به پرسپولیس بکند. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به یک دروازه‌بان خوب و با تجربه دارد که بتواند جای خالی بیرانوند را پر کند و دعوا کردن با خود بیرانوند مشکلی را حل نخواهد کرد.

پرسپولیس نیاز به چند بازیکن جدید دیگر دارد و درویش باید تمام انرژی خود را روی این کار بگذارد.بیرانوند هم برای موفقیت در تراکتور و البته تیم ملی نیاز به آرامش دارد. آرامشی که این روزها اصلاً از آن برخوردار نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته