دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خسرویان: مجوز تاسیس پارک ملی مهارت و صنایع خلاق ابلاغ شد

خسرویان: مجوز تاسیس پارک ملی مهارت و صنایع خلاق ابلاغ شد
رئیس دانشگاه ملی مهارت با اعلام اخذ مجوز پارک ملی مهارت و صنایع خلاق از وزارت علوم در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: ما بنا داریم ضرب‌آهنگ برنامه‌های درسی دانشگاهی با نیاز روز صنعت را هماهنگ‌تر کنیم و تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت با ایجاد فرصت رویارویی مستقیم اساتید و صنعتگران و کارآفرینان این هماهنگی را وسعت می‌بخشد.
کد خبر : 924321

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران، ششم مردادماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، مسئولین کشوری و استانی و صنعتگران، کارآفرینان، صاحبان صنعت و مدیران ارشد عرصه کار و تولید استان تهران در سالن جلسات دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی برگزار شد.

عرفان خسرویان تقارن این رویداد مهم در دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تقارنی نیکو دانست و گفت: آموزش‌های مهارتی متضمن رشد صنعتی و توسعه اقتصادی در کشور است.

وی تصریح کرد: چرخش راهبردی از آموزش‌های تئوری به عملی در بسیاری از کشور‌ها موجب شکوفایی اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری جوانان شده است، در بحران‌های اقتصادی دنیا این کسب و کار‌های مهارتی هستند که حکم ضربه‌گیر و نقش توسعه‌دهندگی را دارند.

رئیس دانشگاه ملی مهارت افزود: در برنامه هفتم توسعه، توجه به این آموزش‌ها و سهم آنها در آموزش عالی مشهود است.

خسرویان با اعلام اخذ مجوز پارک ملی مهارت و صنایع خلاق از وزارت علوم در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: ما بنا داریم ضرب‌آهنگ برنامه‌های درسی دانشگاهی با نیاز روز صنعت را هماهنگ‌تر کنیم و تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت با ایجاد فرصت رویارویی مستقیم اساتید و صنعتگران و کارآفرینان این هماهنگی را وسعت می‌بخشد.

گفتنی است؛ اولین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان واحد استان تهران و پنجمین کنسرسیوم دانشگاه ملی مهارت در کشور، ششم مردادماه ۱۴۰۳ همزمان با روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته