دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گولسیانی: من مرد حرفم هستم/ گاریدو مربی مشهوری است+فیلم

کد خبر : 924308
06 مرداد 1403 - 16:54
مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: همه می‌دانند که من مرد حرفم هستم و وقتی قولی بدهم سر قولم ایستادم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آن، گئورگی گولسیانی در خصوص تمدید قرارداد خود با پرسپولیس اظهار کرد: با افتخار زیاد قراردادم را با باشگاه پرسپولیس تمدید کردم. می‌دانید چقدر تیم را دوست دارم و می‌دانم هواداران هم ما را دوست دارند. همه می‌دانند که من مرد حرفم هستم و وقتی قولی بدهم سر قولم ایستادم. قول می‌دهم به هواداران که نهایت سعی‌ام را بکنم تا جام حذفی و لیگ را بتوانیم برنده شویم. در آسیا هم همین طور؛ باید ببینیم که چه پیش می‌اید ولی نهایت سعی‌ام را خواهم کرد.

وی درباره حضورش در جام ملت‌های اروپا با تیم ملی گرجستان گفت: تجربه بسیار منحصر به فردی برای من بود. بالاترین رده‌ای بود که در آن شرکت داشتم و ممکن است بازیکنی یک بار بتواند در این مسابقات شرکت کند. مقابل تیم‌های اسپانیا، پرتغال، ترکیه و جمهوری چک بازی کردم. بالاترین عملکردم را ارائه کردم و از پرسپولیس ممنونم، در این تیم بازی کردم و توانستم خودم را نشان دهم تا به تیم ملی دعوت شوم.  

مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره همکاری با گاریدو سرمربی جدید تیم و جدایی چند بازیکن اصلی تیم عنوان کرد: دیروز با گاریدو صحبت کردم و او را دیدم. تمریناتی با او نداشتم ولی در روز‌های آینده تمرینات گروهی خواهیم داشت. در حد احترام و معرفی اولیه گاریدو را دیدم ولی امیدوارم او در کار حرفه‌ای‌اش موفق باشد، چون مربی با سابقه و مشهوری است. با فلسفه و نظریه‌ای که گاریدو راجع به فوتبال دارد موفق می‌شود و بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم.  

وی درباره بازیکنان جدا شده و اینکه باشگاه جایگزین‌های خوبی انتخاب کرده، گفت: کسانی که نام آنها برده شده مثل خانواده من هستند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم. فوتبال این طوری است که بعضی می‌آیند و بعضی می‌روند. مطمئن هستم باشگاه بیشترین سعی خود را می‌کند تا بهترین جایگزین را بیاورد. مهم‌ترین چیز خود تیم و موفقیتش است. همه جا همین طور است، مطمئناً یک مقداری زمان می‌برد و زمان خواهد برد. باید با تیم تمرین کنم تا شرایط را ببینم.

گولسیانی در مورد رقابت با کنعانی زادگان و پورعلی گنجی گفت: رقابت خیلی تنگاتنگی بوده و همه جا همین طور است. نتایج نشان می‌دهد همه چیز خوب بوده، برای پورعلی گنجی خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم که قرارداد بست. بازگشت او آسان نبود، چون مصدومیتش جدی و شدید بود. بازیکن حرفه‌ای است و مطمئن هستم خوب خودش را نشان می‌دهد. مدافعان خوبی هستیم و امیدوارم بهترین اجرا را در زمین داشته باشیم.  

ارسال نظر
هلدینگ شایسته