دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1403 - 15:01
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور است

پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور است
امیر سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیروهای مسلح بود، گفت: این عملیات نشان داد هر وقت همدلی بین نیروهای مسلح ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر : 924282

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌ غرب ارتش در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین مرصاد از نبردهای مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ارتش با حضور در جبهه‌های مختلف، پشتیبانی خود را از نظام به معرض نمایش گذاشته و نشان داده کارکنان ارتش جان برکفانی  هستند که شهادت طلبی از ارزش‍های نهادینه شده در این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نمونه موفقی از وحدت نیروهای مسلح بود،  گفت: این عملیات نشان داد هر وقت همدلی بین نیروهای مسلح و همچنین بین آحاد مردم ایجاد شود، ما قادر خواهیم بود در مقابل هرگونه توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و نقشه های آنان را خنثی کنیم.

امیر سرتیپ دوم عظیمی در ادامه به حماسه عاشورایی کارکنان سایت رادر سوباشی اشاره و بیان کرد: پدافند هوایی همواره سپر دفاعی محکمی برای کشور بوده و با تلاش شبانه روزی کارکنان این نیرو، پدافند هوایی جزو یکی از نیروهای موفق در سطح نیروهای مسلح به حساب می‌آید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش خاطرنشان کرد: فرزندان دلیر ایران اسلامی هر زمان که نیاز بوده حماسه های باشکوهی از ایثار و فداکاری را خلق کرده‌اند و بدون شک یکی از عوامل تداوم انقلاب اسلامی رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و آمادگی نیروهای مسلح در مقاطع مختلف کشور بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته