دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظفری زاده: بازی با پرسپولیس بدون تماشاگر؟ رفعتی شوخی کرد/ شاید منظور آقای درویش باشگاه دیگری بوده است!+فیلم

کد خبر : 924171
06 مرداد 1403 - 11:15
سرپرست مدیرعاملی تراکتور گفت: اجازه نمی دهیم اظهارنظرهای نادرستی درباره بازیکنان ما شود و از حق و حقوق تیم‌مان دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید مظفری زاده پس از نهمین نشست آماده سازی ورزشگاه‌ها برای لیگ برتر اظهار کرد: استانداردسازی ورزشگاه‌ها کار درست فدراسیون فوتبال بود. چون تراکتور در لیگ قهرمانان آسیاست نواقص ورزشگاه ما مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا ایرادها برطرف و با استانداردسازی کامل وارد لیگ برتر و آسیا شویم. ایرادهای ساهتاری به سکوها و گیت های ورودی برطرف خواهد شد. 

وی در مورد جاده خطرناکی که منتهی به ورزشگاه یادگار امام می‌شود، عنوان کرد: سه تا جاده مسئولان استان در نظر گرفتند که به بهره‌برداری می‌رسد. مشکل خروج سه جاده به اتوبان منتهی به استادیوم را داریم. جاده دیگری منتهی به ضلع شمالی ورزشگاه است که زودتر از دو سال دیگر آماده نمی‌شود. 

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در واکنش به اینکه رفعتی گفته ایراد‌ها برطرف نشود بازی تراکتور و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود و پرونده به کمیته انضباطی می‌رود، تصریح کرد: من نشنیدم. رفعتی به شوخی می‌گفت و ما ایراد‌ها رفع نکرده بودیم هم بازی با حضور تماشاگران برگزار شد. ورزشگاه ما استاندارد‌های لازم را دارد و در حد برگزاری لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود. بالای ۸۰ درصد از نواقص تکمیلی رفع شده و نواقص جزئی از جمله گیت ورودی هم تا شروع لیگ درست می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته از هفته چهارم ورزشگاه آماده می شود، گفت: زمان شروع لیگ مشخص نبود، صحبت از شهریور بود و برنامه ریزی برای آن زمان بود. ولی تا شروع لیگ آماده می‌شود و از هفته دوم که میزبانی دریم ورزشگاه آماده خواهد شد.

مظفری‌زاده در مورد اینکه چه صحبتی با هوداران دارد تا تراکتور از سوی AFC جریمه نشود، گفت: این موضوع جدی مربوط به همه باشگاه‌های ایرانی است. خصوصاً امسال با فرمت جدیدی که AFC تعریف کرده، قطعاً سخت‌گیری بیشتری می‌شود. رفتار تماشاگران، دودزاها و لیزر با سخت‌گیری برخورد می‌شود. مسائل اینچنینی تبعات ستگینی خواهد داشت. این موارد به اطلاع هواداران می‌رسد.

وی درباره لغو قرارداد مهند علی گفت: او در تبریز برای بستن قرارداد حضور پیدا کرد. یک سری شروطی برای بستن قرارداد داریم و در موارد کلی با مهند علی به تواففق نرسیدیم. بحث پزشکی نبود. 

سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره جذب مهاجم تیم ملی آذربایجان عنوان کرد: به دنبال جذب مهاجم هستیم و بازیکنی که بتواند به ما کمک کند و مورد تأیید سرمربی تیم باشد، با او قرارداد می‌بندیم.

وی در مورد انتظار قهرمانی هواداران تراکتور گفت: همیشه تلاش کردیم و امسال هم نهایت تلاش خود را می‌کنیم، با تأکید زنوزی مالک باشگاه برای بستن تیمی قوی، علی رغم مشکلاتی که برای ما به وجود آمد ولی تلاش شد تا تیمی قوی بسته شود. اسکلت تیم حفظ و در نقاطی که نیاز بوده به صورت محدود بازیکن جذب کردیم و وارد مسابقات خواهیم شد.

مظفری‌زاده در واکنش به اینکه مالک تراکتور از رئیس جمهور آذری زبان کشور خواستار کمک به بخش خصوصی و تیمش شده، تصریح کرد: رئیس جمهور دغدغه‌های کل کشور را دارد و متعلق به کل کشور است. قبل از آنکه رئیس جمهور شوند اهل ورزش بودند و نمی‌دانم برای تراکتور صحبتی شده باشد ولی بحث‌های کلات ریاست جمهوری اولویت دارد.

وی در مورد اینکه حسین پورحمیدی حضور پررنگی در تراکتور ندارد، گفت: پورحمیدی با ما قرارداد درد و جزء بازیکنان خوب و با شخصیت تراکتور است. با ماست و مشکل خاصی ندارد.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره اینکه قانون سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری رعایت شده، گفت: قطعاً تمام قوانین و قواعد و دستورالعمل‌ها را رعایت خواهیم کرد. در جلسه هم‌اندیشی در مورد قانون سقف بودجه هم مدیران نظرات خود را مطرح کردند.

وی در مرود اینکه رسانه‌ةایی که مدعی شدند تراکتور سقف بودجه را رعایت نکرده، تأکید کرد: می‌توانید سوال‌تان را از رسانه‌هایی که ادعا کردند بپرسید.

مظفری‌زاده در مورد اینکه درویش گفته ترابی پیشنهاد 35 میلیاردی از پرسپولیس داشته اما دو برابر آن را ز تراکتور داشته، گفت: شاید باشگاه دیگری گفتند. باشگاه ما که با ترابی قراردد بست این عدد و رقم نبود. 

وی در مورد سقف قرارداد باشگاه تراتور گفت: نسبت به بازیکنی که با وی قرارداد می‌بندیم و عدد و رقم او را مشخص می‌کنیم. 

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد اینکه پول چقدر در موفقیت یک تیم تأثیر دارد، تأکید کرد: پول و سرمایه در هر کاری تأثیرگذاری زیادی دارد، شرط لازم است ولی کافی نیست. خیلی وقت‌ها با عملکرد حرفه‌ای، تعهد به وعده و اعتباری که خلق می‌کنید، می‌توانید خیلی نیروهای انسانی را جذب کنید که با مبلغ بالاتر به تیم دیگری نروند.

وی در مورد جذب سعید مهری به گفته رسانه‌های یونانی گفت: در تمامی مراحل برای جذب بازیکنان، بدون حاشه و فضاسازی کارمان را دنبال کردیم. هر موقع به توافق قطعی رسیدیم، اعلام کردیم.

مظفری زاده درباره وضعیت سربازی مهدی ترابی گفت: ترابی دانشجوست و رسانه باشگاه این موضوع را اعلام کرده است. 

وی در مورد اینکه خبر دارد حکم بیرانوند کی اعلام می‌شود، تأکید کرد: کمیته وضعیت مستقل است و آرای کمیته را از خودشان پیگیری کنید.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره اینکه نگران محرومیت بیرانوند نیست چون پیش‌بینی کردند رأی به نفع پرسپولیس است، تصریح کرد: همچین پیش‌بینی را نمی‌کنیم، به کارمدی، سلامتی و دقت نظر کمیته‌های مختلف فدراسیون اعتماد و ایمان کامل داریم. مطمئن هستیم آرای که بیرون می‌آید، مطابق با قانون و عدالت است. 

وی درباره اینکه فروش سهام تراکتور منتفی شده، عنوان کرد: فعلاً این بحث جای مطرح کردن نیست چون کماکان مذاکرات زنوزی با مسئولان استان ادامه دارد و هر زمان مصوب شد، مالکیت با هلدینگ دریک خواهد بود، ما این کا را خواهیم کرد. 

مظفری زاده در مورد اینکه تأیید می‌کند سه برابر پیشنهاد پرسپولیس به دانیال اسماعیلی‌فر شده، گفت: هرکسی می تواند اظهارنظر کند ولی چقدر خوب که اظهارنظر به شکلی باشد من وقتی در جایی تحت فشار هستم و عملکردم زیر سوال است، ابراز نظرهای این چنینی درست نیست. دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند بازیکنان ما هستند و اجازه نمی دهیم اظهارنظرهای نادرستی درباره آنها شود و از حق و حقوق تیم‌مان دفاع می‌کنیم.

ارسال نظر
هلدینگ شایسته