دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1403 - 16:31
پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب؛

نیکزاد: پزشکیان به رفع مشکلات در تمام استان‌ها معتقد است

نیکزاد: پزشکیان به رفع مشکلات در تمام استان‌ها معتقد است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب معتقد به موضوع عدالت، رفع معضلات و مشکلات در تمام استان‌ها و مناطق مختلف هستند.
کد خبر : 924004

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان اردبیل به همراه علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

نیکزاد درباره این دیدار گفت: ما هفت نفر نماینده مردم شریف اردبیل خدمت آقای پزشکیان رسیدیم و علاوه بر تبریک و آرزوی موفقیت آنچه که برای دولت آتی می‌تواند کمک کند را خدمت ایشان عرض کردیم.

وی ادامه داد: آنچه که مجلس و دولت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به همدیگر باید پیش ببرند را نیز عرض کردیم. در ادامه مباحث کلان که بیش از هفت مورد هم نبود، توسط نماینده‌های استان شرح داده شد و مجموع گزارش را با امضای نمایندگان تقدیم ایشان کردیم.

نیکزاد با اشاره به این که پزشکیان به دنبال رفع معضلات و مشکلات استان‌ها است، گفت: رئیس جمهور منتخب هنوز دولت را تحویل نگرفته‌اند، اما در حال بررسی مباحث هستند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: پزشکیان معتقد به موضوع عدالت، رفع معضلات و مشکلات در تمام استان‌ها و مناطق مختلف هستند و به طور کلی جلسه خوبی با ایشان داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته