دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کانیبال» از امروز روی صحنه تئاتر می رود

«کانیبال» از امروز روی صحنه تئاتر می رود
نمایش «کانیبال» به کارگردانی علی کاظمی وند از امروز، چهارم مرداد ماه در بوتیک تئاتر ایران (اهورا) روی صحنه می رود.
کد خبر : 923948

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نمایش در زمان اجرا، بازیگران تماشاگران را به چالش می‌کشند. چالش‌هایی که درآن ترس، وحشت، معما، هیجان و ... را به همراه دارد.

نویسندگی و کارگردانی نمایش کانیبال را علی کاظمی وند برعهده دارد. کارگردان جوانی که تا قبل از این نمایش، تجربه کارگردانی نمایش‌های زیادی را در تهران و تبریز برعهده داشته است.

درخلاصه نمایش کانیبال آمده است که: هنرمند نقاشی در یک مجموعه گالری آثار خود را برگزار می‌کند و مخاطبان خود را به یک مهمانی دعوت می‌کند. در این مهمانی اتفاقات عجیب و سفر به دنیا‌های متفاوت برای مخاطب تجربه‌های جالبی را رقم خواهد زد. در نمایش کانیبال پس از ورود مخاطب تا اتمام بازی‌های که برایش طراحی شده هیچ کس اجازه خروج ندارد و باید تا پایان داستان بازیگران را همراهی کند.

از عوامل نمایش کانیبال که تهیه‌کننده آن را گروه کانیبال برعهده دارد می‌توان به اجراگران (پرفرمرها): مهشید پناهنده، آینوش ضیائی، شکوفه شیخی، معصومه نوروزی، نسترن گرایلی، ملیکا فتحی راد، علی کرم پور، جواد وکیلی، رضا صفری، کیانوش ملک، مهدی نخجیری اشاره کرد. همچنین مجری طرح: گروه هنری آیتونمشاور طرح: میلاد آدمی مکری، عکاس:علی قیدیان، طراح گرافیکی: وحید زینی زاده و مدیر روابط عمومی: جعفر پاکزاد اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته