دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها/تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران

«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران
تازه‌ترین اثر مهدوی انتشارات کتاب جمکران با نام «قدم‌هایش» نوشته محمدحسن شاهنگی کتابی منتشر شد.
کد خبر : 923941

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «قدم‌هایش» کتابی است درباره امام زمان (عج) به روایت منتظران ظهور به قلمی منظوم و روان و ادبی و درعین‌حال ساده و همه‌فهم.

کتابی که تک‌تک احادیث و دعا‌ها و توصیفاتی که درباره امام عصر (عج) از بزرگان دین رسیده است به قلم امروزی درآورده تا همگان برای شناخت و برای جلب محبت تنها باقی‌مانده و ذخیره خدا آن را بخوانند و با امام خویش آشنا بشوند.

این کتاب در پنج فصل تدوین شده است. فصل اول: صاحب زمان، روی زمین (تولد یک منجی)، فصل دوم: کوری، کری و تاریکی (عصر غیبت)، فصل سوم: او حاضر و ما غائب (باید کاری کرد)، فصل چهارم: کاش به این اشک‌ها شک نکند (نشانه‌های ظهور)، فصل پنجم: با یک گل بهار می‌شود (او می‌آید) کتاب کم حجم و خوش‌خوان «قدم‌هایش» به قلم محمدحسن شاهنگی در ۱۰۳ صفحه و با قیمت ۷۵ هزارتومان به تازگی در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:بیرون سرداب، گرداب‌ها محاصره‌اش کرده بودند؛ چاره‌ای برایش نمانده بود جز اینکه به بیرون از زمان و مکان پرتاب شود؛ جایی که دست بدخواهان به او نرسد. به‌طور موقت رفت تا بماند برای همه اعصار و امصار. سامرا اسم و رمز شب است برای او جهت عبور از این وضعیت بلاتکلیفی. سردار سرداب، دردمندی امان مردمان بریده و نوشدارو در راه... این بار سهراب‌ها نمی‌میرند تا رستم رسد. آن راز پوشیده که شفاف شود، شفای درد‌ها از راه می‌رسد. وقتی بیاید، معجزه‌ای به وقوع خواهد پیوست و در چشم برهم‌زدنی عزای نبودش، به عزت بودش تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته