دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 22:43

ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان

ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان
پتروشیمی مسجد سلیمان به رکورد تولید اوره و آمونیاک به صورت ماهانه دست یافت.
کد خبر : 923928

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از صنعت مالی، ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان خبر مهمی است که امروز در رسانه ها فراگیر شد.

در این باره مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه اوره و آمونیاک در تیرماه 1403 در این واحد صنعتی خبر داد.

عباس معظمی با اعلام‌ این خبر می گوید: این دستاورد ارزشمند در سال جهش تولید، مبین همدلی پشتکار و عزم راسخ کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان در مسیر اعتلای این مجموعه پر افتخار است.

وی ادامه داد: در شرایطی که کمبود خوراک تحریم‌های ظالمانه به عنوان موانعی بر سر راه تولید محسوب می‌شدند.شما با تلاشی شبانه‌ روزی، عزمی پولادین و اراده‌ای بی نظیر این موانع را پشت سر نهاده و قله‌های تولید را فتح کردید.

معظمی اظهار کرد: تولید 86 هزار و 345 تن اوره و 53 هزار و 169 تن آمونیاک در این ماه رکوردی بی سابقه در تاریخ پتروشیمی مسجد سلیمان به شمار می‌رود و گامی بلند در جهت تحقق اهداف سازمانی و ارتقا جایگاه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن تبریک این رویداد بی سابقه به همکاران و سهامداران این‌ شرکت گفت: بی شک این دستاورد عظیم، حاصل اتحاد و همدلی شما عزیزان اقدامات جهادی و تعهد بی‌وقفه به اعتلای این مجموعه است شما با تلاشی خستگی‌ناپذیر و روحیه امیدوار ثابت کردید که هیچ مانعی نمی‌تواند در برابر اراده پولادین شما قد علم کند.

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان ضمن اطمینان از تداوم این روند پویا و مثبت، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افتخارات بزرگتری برای پتروشیمی مسجد سلیمان در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود و به سوی قله‌هایی رفیع تر با گامهایی استوار و عزمی راسخ رهسپار خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پتروشیمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته