دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1403 - 13:40
در گفت وگو با آنا؛

درخشان: درویش در مورد بیرانوند با سند و مدرک صحبت کرده است/ سقف قرارداد نه اجرا شده و نه اجرا می‌شود!

درخشان: درویش در مورد بیرانوند با سند و مدرک صحبت کرده است  سقف قرارداد نه اجرا شده و نه اجرا می‌شود!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا درویش صحبتی که انجام داده روی سند و مدرک بوده است.
کد خبر : 923892

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط نسبتا خوبی دارد. دو بازیکن خوب دیگر جذب کند اوضاع تیم بهتر می شود و لیگ را با اقتدار بهتری شروع می کند. از نظر بنده همه تیم ها تا به اینجا خوب کار کرده اند. همه تیم ها سعی کردند با توجه به نیازهایشان بازیکنانی را جذب کنند. باشگاه ها بر اساس سلیقه خودشان تلاش کرده اند و تیم خود را بسته اند. نمی توانیم بگوییم که خوب بوده یا بد بوده است. باید در جریان بازی ها و نتیجه گیری ببینیم که تیم هایی که بسته اند چه مقدار خوب و کاربردی و چه مقدار بد بوده است.

موفقیت پرسپولیس بستگی به نتایج هفته اولش دارد

وی افزود: همیشه برای دربی یک روز خاص را انتخاب می کنند. بازی های قبل دربی پرسپولیس نسبتا سخت است. اگر پرسپولیس از هفته های نخست لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند و از سد تیم های قدرتمند با موفقیت عبور کند مسیر خود را بسیار هموار می کند. پیروز شدن در برابر تیم های سخت پیروزی در برابر تیم هایی با سطح پایین تر را آسان می کند. دربی قابل پیش بینی نیست و باید هفته به هفته تیم ها را ارزیابی کنیم. درباره گاریدو نیز باید بگویم که باید کمی حوصله کنیم و ببینیم با چه کیفیتی روی بازیکنان کار کرده است و از داشته های خود و پرسپولیس چگونه استفاده کرده است.

قانون سقف بودجه رعایت نمی شود

 درخشان درباره قانون سقف بودجه گفت: در هیچ لیگی در دنیا برای نقل و انتقالات سقف تعیین نمی کنند. ارقام نشان می دهد که این قانون نه اجرا شده نه کنترل می شود نه می توانند اجرایش کنند پس چه بهتر که این قانون را اصلا نمی گذاشتند. اینکه چه تیمی چه مقدار هزینه درست کرده را از نتایج آنها در لیگ نخبگان متوجه می شویم. اینگونه هیچ اتفاق خاصی نمی افتد. همه تیم ها به یک میزان زورشان نمی رسد و بودجه ندارند که بازیکن خوب جذب کنند. نکته مهم این است که باید تیم هایی که قرار است در لیگ نخبگان بازی کنند با یک تیم خوب راهی این رقابت ها شوند. اگر نتوانیم عملکرد خوبی در این لیگ داشته باشیم قطعا نمی توانیم یک عنوان خوب برای تیم به دست بیاوریم.

درویش با توجه به مدارک صحبت کرده است

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا صحبت رضا درویش مبنی بر اینکه اگر بیرانوند محروم نشود استعفا می دهد خاطر نشان کرد: حتما شرایط را کاملا می دانست و بر اساس شواهد و مدارک این صحبت را کرده است و قطعا درویش صحبتی می کند که بعدا به نفعش باشد. در مواقع غیر طبیعی که آدم عصبانی است ممکن است صحبت هایی کند که بعدا به نفعش نباشد و صرفا چون عصبانی بوده مطرح کرده است. اینکه دوباره برگردیم و بگوییم چه شده و چه نشده است به نفع هیچکس نیست. نه به نفع باشگاه است نه به نفع درویش نه بیرانوند است. به هر حال بیرانوند در باشگاهی غیر از پرسپولیس فعالیت می کند. امیدوار هستم هرچه که هست رفع شود و آرامش خاطر به باشگاه پرسپولیس برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته