دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 13:27

توضیحات باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات برای جذب کریمی: باشگاه ترکیه‌ای حاضر به صدور رضایتنامه نیست

توضیحات باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات برای جذب کریمی: باشگاه ترکیه‌ای حاضر به صدور رضایتنامه نیست
باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات برای جذب علی کریمی توضیحاتی داد.
کد خبر : 923839

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات برای جذب علی کریمی توضیحات زیر را اعلام کرد:

  باشگاه استقلال طی دو نامه رسمی به باشگاه کایسری اسپور ترکیه خواهان صدور رضایتنامه جهت انتقال قطعی جناب آقای علی کریمی، بازیکن ارزشمند و باتجربه، شده است. با وجود پیگیری‌های مستمر از سوی باشگاه، تاکنون پاسخی از سوی باشگاه کایسری اسپور دریافت نشده است.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، فقدان سرپرست و مدیر ورزشی باشگاه کایسری اسپور به دلیل اخراج، وقفه‌ای در روند مذاکرات ایجاد کرده است.
جناب آقای کریمی طی مکالمات با باشگاه استقلال، ضمن ابراز تمایل به انتقال به تیم محبوب خود، به این موضوع اشاره داشتند که باشگاه کایسری اسپور به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و عدم امکان جذب بازیکن جایگزین، تمایلی به صدور رضایتنامه برای ایشان در حال حاضر ندارد.

باشگاه استقلال ضمن احترام به قوانین و مقررات حاکم بر نقل و انتقالات، همچنان مصرانه پیگیر نهایی شدن این انتقال خواهد بود و در صورت تمایل باشگاه کایسری اسپور، مذاکرات برای نهایی شدن انتقال کریمی به تیم استقلال از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته