دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 12:28

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی مس رفسنجان/ تکذیب مذاکره با شجاعیان و جدایی احتمالی صوفیانی

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی مس رفسنجان  تکذیب مذاکره با شجاعیان و جدایی احتمالی صوفیانی
مس رفسنجان مذاکره‌ای با شجاعیان نداشته و دروازه‌بان این تیم تصمیم به جدایی گرفته است.
کد خبر : 923790

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که در خبرها آمده بود باشگاه مس رفسنجان در آستانه توافق با داریوش شجاعیان هافبک فصول اخیر هوادار تهران است و حتی با این بازیکن قرارداد امضا شده اما این موضوع صحت ندارد.باشگاه مس رفسنجان با شجاعیان اصلاً مذاکره‌ای نکرده چون وی مورد نظر محرم نویدکیا سرمربی تیم مس نیست.

تا سه روز آینده سه بازیکن جدید جذب می‌شوند و نام آنها اعلام می‌شود. این بازیکنان داخلی هستند و بازیکنان خارجی هم از سوی سرمربی تیم در پست‌های مورد نیاز در حال بررسی هستند و هر کدام که به نتیجه رسید با باشگاه مس قرارداد می‌بندند. 

داود نوشی صوفیانی به احتمال زیاد از مس رفسنجان جدا خواهد شد، در شرایطی که باشگاه مس خواهان حفظ این بازیکن است. دلیل صوفیانی برای جدایی حضور در تیمی که بیشتر فرصت بازی پیدا کند اما با تمدید قرارداد حامد لک، فرصت ایستادن درون دروازه تیم کمتر به او می‌رسد. لک در شرایطی قراردادش را تمدید کرد که مبلغ جدید قرارداد وی کمتر از پیشنهاداتی بوده که از تیم‌های مختلف از جمله فولاد خوزستان داشته اما به خاطر تمایل به ادامه همکاری با نویدکیا قراردادش را با مس تمدید کرده است. 

محمدجواد پاینده مدیر رسانه باشگاه مس رفسنجان اخبار فوق را تأیید کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته