دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مدرسه «از پیشنهاده تا دفاع» صورت می‌گیرد؛

آگاهی گام به گام دانشجویان و پژوهشگران با فرآیند پایان‌نامه‌ و رساله‌نویسی

آگاهی گام به گام دانشجویان و پژوهشگران با فرآیند پایان‌نامه‌ و رساله‌نویسی
دومین مدرسه از پیشنهاده تا دفاع برای آگاهی گام به گام دانشجویان و پژوهشگران با فرآیند تهیه، تنظیم، و در نهایت دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار می‌شود.
کد خبر : 923784

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین مدرسه از پیشنهاده تا دفاع، هفته آخر مرداد و هفته اول شهریور ۱۴۰۳، در ایرانداک برگزار می‌شود.

این مدرسه برای آگاهی گام به گام دانشجویان و پژوهشگران با فرآیند تهیه، تنظیم، و در نهایت دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی برنامه‌ریزی شده است و به دانش‌پذیران این دوره گواهینامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعطا می‌شود. مدرسان این دوره استادان پژوهشگاه و مخاطبان آن پژوهشگران، و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند. مدیریت علمی این مدرسه را احمد گنجی، پژوهشگر و مدیر ارزیابی و تحول اداری ایرانداک برعهده دارد.

همچنین، سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از: چگونگی پیدا کردن ایده/عنوان، نحوه نگارش پیشنهاده دانشگاهی، چگونگی جست‌و‌جو در پایگاه‌های اطلاعاتی علمی، انتخاب درست برای انتشار برون‌داد‌های پژوهشی، ترفند‌های وُرد در نگارش علمی، ملاحظات اخلاقی میان استاد راهنما و دانشجو، اصول ویراستاری علمی، نحوه نگارش پایان‌نامه/رساله، نرم‌افزار مدیریت اطلاعات علمی اِندنوت، همانندجویی و کشف تقلب، و اصول برگزاری جلسه دفاع. 

گفتنی است؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در این دوره تا ۲۸ مرداد‌ و با ۲۰ درصد تخفیف برای دانشجویان تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ در نشانی irandoc.ac.ir/page/۵۵۰۳ شدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته