دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 11:18
آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم؛

بهادری جهرمی: دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود

بهادری جهرمی: دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود
سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود و در مورد موضوعات معطل مانده تصمیم‌گیری و اقدام کرد.
کد خبر : 923783

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز چهارشنبه ۳ مرداد در آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم به ارائه گزارشی کلی از عملکرد دولت سیزدهم پرداخت.

وی گفت: در راستای گفتمان دولت شهید رئیسی در جهت مردمی‌سازی، پای نمایندگان مردم، نخبگان و اندیشمندان به کمیسیون‌های تخصصی دولت باز شد و بانکی از نخبگان بدون توجه به گرایش سیاسی آن‌ها برای حضور در دانشگاه‌ها و اندیشکده‌ها تشکیل شد. علاوه بر اینکه همکاری بسیار نزدیکی در این دولت با همه قوا و نهادها ایجاد شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پیش از این برای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه اجرایی تدوین نمی‌شد، اظهار کرد: خیلی‌وقت‌ها این سیاست‌ها روی میز می‌ماند و اجرایی نمی‌شد، در این دولت برای اولین باربرای ۹ سیاست کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه‌های جامع اقدام دولت تدوین شد و به مجمع تشخیص مصلحت نظام و ارسال شد.

بهادری جهرمی اظهار کرد: سامانه ویژه‌ای برای پیگیری تکالیف قانونی راه‌اندازی شد، علاوه بر آن پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز انجام شد.
 
وی با بیان اینکه علیرغم اینکه با افزایش ۱۵ درصدی پرونده های ورودی نسبت به دولت قبل مواجه بودیم و سرعت رسیدگی در جلسات کمیسیون‌های دولت افزایش پیدا کرد، گفت: به نحوی که در طول ۳ سال ۳۰۵۳ جلسه کمیسیون‌های دولت اعم ازتخصصی و فرعی برگزار شد، تقریبا سالی ۱۰۰۰ جلسه، یعنی روزی ۳ جلسه به طور میانگین داشتیم. 

سخنگوی دولت افزود: پرونده های به نتیجه رسیده ۲۲ درصد نسبت به قبل افزایش داشت، یعنی دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود و در مورد موضوعات معطل مانده تصمیم‌گیری و اقدام کرده است.

بهادری جهرمی اعلام کرد: در حوزه سخنگویی ۱۴۲ نشست خبری و ۲۲۳ نشست تبیینی برگزار شد، بیشترین دیدار با دانشجویان ۶۰ دیدار، و بیشترین جامعه مخاطب جوانان بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته