دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 09:13

اجرای طرح پشتیبانی از رساله و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری

اجرای طرح پشتیبانی از رساله و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری
رئیس مرکز تحقیقات و فناوری فرماندهی انتظامی استان یزد از اجرای طرح پشتیبانی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری و طرح پژوهشی بدیع و نوظهور بدون سقف حمایت مالی خبر داد.
کد خبر : 923713

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی حمیدی، رئیس مرکز تحقیقات و فناوری نیروی انتظامی استان یزد در جلسه شورای پژوهشی واحد‌های دانشگاهی این استان در جمع معاونان، مسئولان، رئیس و استادان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از اجرای طرح پشتیبانی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری و طرح پژوهشی بدیع و نوظهور بدون سقف حمایت مالی خبر داد و به تبیین اولیه طرح جهاد علمی پرداخت.

وی عنوان کرد: تحولات علمی و روند‌های فناوری در کنار سایر مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... توانسته در شکل‌دهی وضعیت ما در آینده تأثیرگذار باشد. در واقع در دوره هوش مصنوعی باید بدانیم چه توانمندی‌ها و قابلیت‌های را باید داشته باشیم تا در آن شرایط لطمه نخوریم.

رئیس مرکز تحقیقات و فناوری نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پژوهش‌ها باید ناظر بر نیازمندی‌ها باشند تا نیازمندی‌های حال و آینده را رفع کنیم، گفت: سند‌های راهبردی توسعه نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف تصویب و ابلاغ شده است.

حمیدی افزود: محور‌های مورد نیاز نیروی انتظامی، هوش مصنوعی، علوم و فناوری‌های نانو و مواد پیشرفته، علوم و فناوری‌های زیست و سلامت است و محدودیت خاصی در ارائه طرح وجود ندارد.

به گزاش آنا، در این جلسه ۲۵ پایان‌نامه مورد تأیید و نحوه تخصص هزینه حمایتی آن مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته