دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 20:31

پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رأی هم نیامدند، مردم ما هستند

پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رأی هم نیامدند، مردم ما هستند
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی بر دهان جریانات خارج نشین زدند، گفت: آنهایی که پای صندوق رأی هم نیامدند، مردم ما هستند.
کد خبر : 923684

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب عصر سه‌شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ با اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

پزشکیان در این دیدار با اشاره به برداشت نادرست برخی افراد از اظهارات روز گذشته (دوشنبه یکم مرداد) خود در مجلس گفت: بنده روز گذشته در مجلس عنوان کردم که جریاناتی در خارج از کشور نمی‌خواستند که مردم در انتخابات حضور پیدا کنند اما مردم با حضور خود مشتی بر دهان این افراد زدند، برخی تصور کردند که بنده عنوان کرده‌ام که مشتی بر دهان افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند، زده شد.

رئیس‌جمهور منتخب تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه منظور بنده افرادی که در انتخابات حضور پیدا نکردند، نبود و از این اظهارات بنده اشتباه برداشت شد، آنهایی هم که پای صندوق‌های رأی نیامدند، هم مردم ما هستند، منظور بنده افرادی بود که نمی‌خواستند مردم در انتخابات حضور پیدا کنند.

پزشکیان افزود: آنها نمی‌خواستند حتی ١٠ درصد هم در انتخابات شرکت کنند و ۵٠ درصد مردم حضور پیدا کردند.

کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود

همچنین، پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: قدم اول ما این است که کابینه‌ای را انتخاب کنیم که نماد وفاق ملی باشد. باور کنیم که کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود.

وی در ادامه نیز آورده است: باید کابینه‌ای متشکل از افراد متخصص، کارشناس صاحب تجربه، صادق و راستگو و با مشورت جناح‌های مختلف انتخاب کنیم و همه با هم به سمت عزت و قدرت مطابق برنامه‌های توسعه ملی و سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود پزشکیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته