دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کد خبر : 923680
02 مرداد 1403 - 20:22

الیاسی: جذب بیرانوند را کاملا قانونی انجام دادیم/ کار تراکتور از لحاظ مالی کاملاً شفاف است+فیلم

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور گفت: برای جذب بیرانوند خیلی قانونی عمل کردیم و هیچ مشکلی نداشته است. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس الیاسی پس از قرعه‌کشی بیس و چهارمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: ما کرامان را درست انجام دادیم و منتظر نظر دوستان هستیم. نظری در مورد اظهارنظر آقای درویش ندارم. 

وی در مورد اینکه تراکتور در هفته دوم با پرسپولیس بازی دارد، گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است. بازی با پرسپولیس مثل بازی‌های دیگر است و مشکلی با این مسئله نداریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در مورد اینکه تراکتور با وجود هزینه‌های زیاد قهرمان لیگ نشده و ایراد کار را در کجا می‌بیند، تصریح کرد: قهرمانی در جام حذفی داشتیم، در لیگ برتر باید همبستگی ما بیشتر شود. امسال قطعاً برای قهرمانی می‌رویم. 

وی در خصوص اینکه بازیکن خارجی دیگری به تراکتور اضافه می‌شود، عنوان کرد: احتمالاً یک فوروارد خارجی جذب می‌کنیم. 

الیاسی در مورد اینکه در مورد بیرانوند کمیته وضعیت از باشگاه تراکتور مدارک خواسته و این باشگاه استعلام گرفته، گفت: نه مدرکی نخواسته است. ما خیلی قانونی عمل کردیم. جذب بیرانوند هیچ مشکلی نداشته است. 

وی در مورد اینکه پلن جایگزین برای بیرانوند داشته، گفت: امکان ندارد اتفاقی درباره بیرانوند بیفتد. کاری که بخش حقوقی و حرفه‌ای ما انجام داده، بیرانوند صددرصد در کنار ما هست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در مورد اینکه سقف بودجه در این باشگاه رعایت شده، تصریح کرد: کار ما از لحاظ مالی کاملاً شفاف است. زیرنظر هلدینگ دریک که برای آقای زنوزی است هستیم. قطعاً استانداردها را رعایت می‌کنیم و آبروزی زنوزی مهم‌تر از سقف بودجه است. 

وی در مورد حضور بانوان گفت: سال گذشته بانوان آمدند و برای امسال هم زیرساخت‌ها در حال آماده‌سازی است تا برای تماشای بازی‌ها بیایند. 

الیاسی در خصوص اینکه قرارداد بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی تمدید می‌شود و بیرانوند پیشنهاد را رد کرده، گفت: تیم برای آنهاست و در خدمت‌شان هستیم. چیزی درباره بیرانوند نشنیدم.

 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته