دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 17:45

اسکوچیچ: تراکتور با تیم‌های بزرگ رقابت می‌کند/ بازیکنانم باید خط قرمز‌ها را بدانند

اسکوچیچ: تراکتور با تیم‌های بزرگ رقابت می‌کند  بازیکنانم باید خط قرمز‌ها را بدانند
سرمربی تیم تراکتور گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم.
کد خبر : 923658

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دراگان اسکوچیچ در خصوص اینکه پس از حضور در شمال، جنوب و مرکز ایران در شمال غربی کشور مربیگری خواهد کرد، گفت: موضوع خوبی است، چون می‌توانم با مردم نقطه دیگری از ایران آشنا شوم. زمان زیادی در ایران بودم، بخش اعظم حرفه خود را در ایران گذراندم و حس خانه دارم. تبریز و هواداران تراکتور را می‌شناسم. دلیل اصلی انتخابم حضور زنوزی و طرفداران در تراکتور هستند.

وی در مورد مراحل آماده‌سازی تراکتور اظهار کرد: در سه مرحله آماده خواهیم شد. الان در مرحله پیش آمادگی هستیم. اردوی آمادگی در آنتالیای ترکیه داریم و سه بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. به تبریز باز می‌گردیم و یک هفته اردو خواهیم داشت. بعد از آن هم آماده ورود به لیگ برتر می‌شویم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد جدیتی که در تمرینات دارد، عنوان کرد: همیشه به دنبال رابطه صمیمانه با بازیکنان هستیم ولی سرکارم جدی هستم و دوست دارم بازیکنانم خط قرمز‌ها را بدانند. ایجاد رابطه با من خیلی راحت است. خواسته من را بازیکنانم اجرا کنند رابطه خوبم با آنها ادامه خواهد داشت. دست به دست هم دهیم به هر نتیجه‌ای می‌رسیم.

وی درباره شناختی که از تیم‌های لیگ برتر دارد، گفت: سال‌ها در ایران کار کردم و باشگاه‌ها را می‌شناسم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم، می‌دانم فصل فشرده‌ای خواهیم داشت و همه تلاش خود را می‌کنیم تا با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم.

اسکوچیچ در مورد حضور تراکتور در لیگ برتر، آسیا و جام حذفی که جنگیدن در سه جبهه است، یادآور شد: نکته مهم اینکه عمق ترکیب تیم به شکلی باشد که بتوانیم در همه رقابت‌ها بجنگیم. رقابت درون تیم برای حضور در ترکیب اصلی باشد. بازی‌های زیادی در پیش داریم و انتظار و توقع زیادی از تیم است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته