دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 16:35
در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مطرح شد؛

تاج: نیت ما از سرمایه گذاری در بخش بانوان توسعه است/ اصولی: همه چیز در باشگاه ها شکل می گیرد

تاج: نیت ما از سرمایه گذاری در بخش بانوان توسعه است  اصولی: همه چیز در باشگاه ها شکل می گیرد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش‌های فدارسیون فوتبال و در راستای صدور مجوز حرفه‌ای، باشگاه‌ها ملزم به سرمایه‌گذاری در بخش فوتبال و فوتسال بانوان هستند و نیت ما از این کار توسعه روزافزون ورزش بانوان است.
کد خبر : 923647

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان اصولی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر بانوان اظهار کرد: از همه کسانی که در طول این سال‌ها در باشگاه‌ها برای اعتلای فوتسال بانوان تلاش کرده‌اند سپاسگزارم، ما هر روز به کمک شما گام‌های دقیق‌تری به سمت حرفه‌ای‌سازی لیگ آقایان و بانوان برمی‌داریم. سیاست فدراسیون فوتبال یکد‌ست‌سازی و متمرکز کردن ساختار فوتسال در سطح ملی و بین‌المللی است. این گامی حرفه‌ای و منطبق بر استاندارد روز دنیاست تا با کمک باشگاه‌ها بتوانیم ستاره‌ها را کشف کنیم، بپرورانیم و در سطح ملی معرفی کنیم که در نهایت پرچم ایران را به اهتزار در بیاوریم.  

عضو هیئت رییسه فدراسیون با اشاره به سال فوتسالی پیش رو گفت: همه چیز در باشگاه‌ها شکل می‌گیرد. ما این را درک می‌کنیم و نگاه ویژه‌ای به فوتسال به ویژه در بخش بانوان داریم، یکی از این اتفاقات تمرکز رسانه‌ای بر این حوزه است که توسعه روابط عمومی سازمان لیگ فوتسال هم در این راستا در برنامه کاری ما قرار دارد. در فصل جدید لیگ فوتسال با توجه به رویکرد AFC و FIFA و برنامه‌های آنها که توسط فوتسال بانوان را به صورت جدی پیگیری می‌کنند ما هم ارتقای کیفی مسابقات را مد نظر داریم و ضمن رعایت ارزش‌های اخلاقی جامعه با کمک شما رد باشگاه‌ها فتح قله‌های آسیایی و جهانی را چشم‌انداز قرار داده‌ایم.

در ادامه مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال با اشاره به موفقیت‌های فوتسال در بخش آقایان و بانوان گفت: از رئیس کمیته فوتسال و همکاران وی در سازمان لیگ تشکر می‌کنم که قدم‌های ارزشمندی در راستای حرفه‌ای‌تر کردن ساختار‌های فوتسال برداشته‌اند، همچنین ارتقای تعداد تیم‌های لیگ از ۸ تیم به ۱۰ تیم اتفاق مبارکی است که ان‌شاالله با تلاش‌های بیشتر و حمایت‌ها به سمت ۱۶ تیم خواهیم رفت. جا دارد از حمایت صدا و سیما تشکر کنم، پوشش مسابقات فوتسال بانوان که با رعایت کامل پوشش اسلامی انجام می‌شود تاثیر خیلی زیادی روی استقبال، توجه و توسعه این رشته دارد، مذاکرات خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم امسال پوشش گسترده‌تری هم داشته باشند.  

وی افزود: جایگاه ما در فوتسال آقایان و بانوان در آسیا بسیار خوب است، اما باید دقت کنیم که رقیبان با جدیت کار می‌کنند و حق لغزش نداریم، لازم است با جدیت در این رشته کار کنیم تا بتوانیم علیرغم مشکلات پرچم ایران را در همه رقابت‌های آسیایی و جهانی برافراشته نگه‌داریم، کار آسانی نیست، اما این توانمندی در میان فوتسالیست‌های آقا و خانم ما وجود دارد.  

تاج در پایان با ابراز امیدواری به اینکه امسال لیگ فوتسال بانوان پویا برگزار شود گفت: با تلاش‌های فدارسیون فوتبال و در راستای صدور مجوز حرفه‌ای، باشگاه‌ها ملزم به سرمایه‌گذاری در بخش فوتبال و فوتسال بانوان هستند و نیت ما از این کار توسعه روزافزون ورزش بانوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته