دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 12:27

اعتراض گسترده باشگاه‌های لیگ برتری به موضوع افزایش ۱۰۰ میلیاردی سقف بودجه به جز چند باشگاه خاص!

اعتراض گسترده باشگاه‌های لیگ برتری به موضوع افزایش ۱۰۰ میلیاردی سقف بودجه به جز چند باشگاه خاص!
در نشست مدیران باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه، برخی باشگاه‌ها با مخالفت خود نسبت به افزایش سقف بودجه واکنش نشان داده و در این خصوص تصمم جمعی گرفتند.
کد خبر : 923560

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران چهار  باشگاه لیگ برتری با فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که در این نشست برخی باشگاه ها خواهان افزایش بودجه 100 میلیاردی برای فصل بیست و چهارم شدند که البته باشگاه های دیگری در این زمینه مخالفت جدی خود را اعلام کردند.

رضا درویش یکی از مدیران باشگاه های مربوطه بود که مخالفت خود را با افزایش سقف بودجه به خصوص اضافه شدن 100 میلیارد به آن اعلام کرد و مدعی شد این کار باعث گرانی بازیکنان فوتبال ایران و همچنین ورشکستی باشگاه ها خواهد شد.

این اقدام در حالی صورت گرفته که اکثر باشگاه های لیگ برتری خواستار باقی ماندن سقف بودجه به همان شکل قبلی هستند و تنها یکی دو باشگاه خواستار افزایش 100 میلیاردی شده اند.

شنیده می شود که در صورت افزایش سقف بودجه تعداد زیادی از باشگاه های لیگ برتری قصد دارند با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال و سازمان بازرسی به این مساله به صورت جدی اعتراض کنند. ظاهرا یکی از مسائل مطرح شده در نشست دو روز قبل همین بوده که اگر قرار بود سقف بودجه بعد از تصویب، تغییر کند باید از همان ابتدا اعلام شد چرا که مثلا باشگاهی مثل پرسپولیس بازیکنان مهمش را به خاطر همین سقف بودجه از دست داد.

از طرفی دیگر باشگاه های لیگ برتری که مخالف بریز و بپاش های تیم های بالای جدولی هستند اعتراض خود را در این زمینه اعلام کرده و با یکدیگر متحد شده اند که در صورت موافقت فدراسیون به سازمان بازرسی نامه اعتراضی بنویسند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته