دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی
فرصت مجدد انتخاب رشته محل و ویرایش برای تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ امروز دوم مردادماه به پایان می‌رسد.
کد خبر : 923554

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل و همچنین واجدین شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان سال ۱۴۰۳ می‌توانند تا ساعت ۱۳ ظهر سه شنبه دوم مردادماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب‌های خود در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی اقدام کنند.

عدم انتخاب رشته محل تا پایان زمان اعلام شده، به منزله انصراف بوده و متعاقباً اقدامی میسر نخواهد بود. این تمدید آخرین مهلت بوده و با توجه به لزوم انجام مراحل استخراج نتایج نهایی، به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

زمان اعلام اسامی متقاضیان تحصیل دانشگاه شاهد در تاریخ ۱۳ مردادماه و زمان مراجعه حضوری این افراد به آن دانشگاه ۲۱ مرداد است. لازم است داوطلبان در تاریخ ۲۰ مرداد به اطلاعیه مندرج در سامانه دانشگاه به منظور اطلاع از زمان دقیق مراجعه حضوری، مکان برگزاری جلسه حضوری و مدارک مورد نیاز، مراجعه کنند.

زمان اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان و کارنامه نهایی نیمه دوم شهریور ماه از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی است و در صورت هر گونه تغییر در هر یک از مراحل، مراتب از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته