دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 11:06

3 وزیر و رئیس کل بانک مرکزی با پزشکیان دیدار کردند

3 وزیر و رئیس کل بانک مرکزی با پزشکیان دیدار کردند
وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و رئیس کل بانک مرکزی با رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 923532

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزرای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران به‌صورت جداگانه دیدار کردند.

در این دیدارها، بهرام عین‌اللهی، محمدمهدی اسماعیلی و رضا مراد اسماعیلی ضمن عرض تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری برای وی و دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کردند.

وزاری مربوطه همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد خود در وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش‌وپرورش پرداختند.

محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی، پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب، گفت: در این جلسه تلاش کردم وضعیت بانک مرکزی، وضعیت ارزی، پولی و بانکی را خدمت آقای دکتر ارائه کنم. ایشان نیز در خصوص موضوعات کنونی کشور و وضعیت بانک مرکزی سؤالاتی داشتند و بنده هم پاسخ دادم. به طور کلی جلسه با ارزیابی ایشان در خصوص موضوعات ارزی، پولی و بانکی گذشت. وی افزود: آقای پزشکیان سؤالاتی را مطرح کرد و قرار است جلسات دیگری با تیم اقتصادی ایشان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته