دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 20:53

هریس: عمیقاً از خدمات بایدن به آمریکا سپاسگزارم

هریس: عمیقاً از خدمات بایدن به آمریکا سپاسگزارم
معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در اولین حضور عمومی خود پس از خروج جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴، از او تمجید کرد.
کد خبر : 923476

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در اولین حضور عمومی خود پس از خروج جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴، از میراث او تمجید کرد.

کامالا هریس درباره وضعیت سلامتی بایدن که اخیراً مبتلا به بیماری کووید – ۱۹ (ویروس کرونا) شده است، اظهار کرد: بایدن می‌خواست امروز اینجا باشد و به سرعت در حال بهبودی از بیماری کرونا است.

او در رویدادی در میان ورزشکاران قهرمانی گفت: «میراث موفقیت جو بایدن در سه سال گذشته در تاریخ مدرن بی‌نظیر است. در یک دوره، او از سابقه اکثر روسای جمهوری که دو دوره در این سمت بوده‌اند، پیشی گرفته است.»

هریس افزود: «من اولین بار با  بایدن از طریق پسرش بو آشنا شدم، ما در ایالت‌های خود به عنوان دادستان کل کار می‌کردیم. در آن زمان، بو اغلب برای من داستان‌هایی در مورد پدرش تعریف می‌کرد.  او در مورد ویژگی‌های جو به من می‌گفت.  ویژگی‌هایی که بو از پدرش گفت، همان ویژگی‌هایی است که من هر روز در رئیس‌جمهورمان دیده‌ام.  صداقت او، تعهد او به ایمان و خانواده‌اش، قلب بزرگ و عشق او،  علاقه عمیق او به کشور ما  و من از نزدیک شاهد این بودم که جو بایدن، رئیس‌جمهور ما هر روز برای مردم آمریکا می‌جنگد و ما عمیقاً از خدمات او به مردم آمریکا سپاسگزاریم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته