دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 17:37
با انتشار پستی به زبان انگلیسی؛

ظریف: قانون اقدام راهبردی، قانون کشور است و باید رعایت شود+ عکس

ظریف: قانون اقدام راهبردی، قانون کشور است و باید رعایت شود+ عکس
وزیر امورخارجه سابق کشورمان با انتشار متنی درباره قانون راهبردی گفت: صرف نظر از دیدگاه‌های شخصی، قانون اقدام راهبردی، قانون کشور است و باید رعایت شود.
کد خبر : 923456

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر امورخارجه سابق کشورمان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره قانون راهبردی به زبان انگلیسی نوشت: «صرف‌نظر از دیدگاه‌های شخصی، قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای قانون کشور است و باید رعایت شود.

همانطور که چند روز قبل از ترک سمت خود به دبیرکل ملل متحد توضیح دادم (S/2021/669)، ایالات متحده و سه‌کشور اروپایی/ اتحادیه اروپا تنها باید خود را سرزنش کنند که با نقض مداوم تعهدات خود که خسارات فراوانی به مردم ایران وارد کرد، قانونگذاران ما را به واکنش واداشتند. به نفع خودشان است که رفتار گذشته خود را جبران کنند و دستیابی بدون مانع ایران به منافع خود از توافق را تضمین کنند.

ایران در انجام اقدامات جبرانی کاملاً در چارچوب حقوق خود تحت برجام عمل کرده است. دولت آتی رئیس جمهور منتخب پزشکیان آماده است تا در گفت‌وگو با حسن‌نیت (مطابق با برجام و قوانین ایران) برای تضمین پایبندی متقابل به این دستاورد بی‌نظیر دیپلماسی شرکت کند.»

ظریف: قانون اقدام راهبردی، قانون کشور است و باید رعایت شود+ عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته