دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1403 - 14:47

ابوالقاسم پور: برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی به ضرر لیگ برتر است/واقعا سازمان لیگ در نقل و انتقالات ناظر گذاشته؟

ابوالقاسم پور: برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی به ضرر لیگ برتر است واقعا سازمان لیگ در نقل و انتقالات ناظر گذاشته؟
پیشکسوت پرسپولیس گفت: این موضوع که فقط یک ورزشگاه به نسبت خوب در تهران است از ضعف مسئولین ما است.
کد خبر : 923403

بهنام ابوالقاسم پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت مالی نقل و انتقالات جالب نیست. نمی دانم واقعا فدراسیون ناظری بر سر انتقالات گذاشته است یا خیر. چند تیم محدود بودجه بسیار زیادی دارند که بقیه تیم ها آن مقدار را ندارند. این موضوع به ضرر باقی تیم های لیگ برتر در نقل و انتقالات می شود.

او درمورد اینکه کدام باشگاه ها در نقل و انتقالات بهتر عمل کردند گفت: سپاهان و تراکتور تا به اینجا بازیکنان خوبی را جذب کردند. استقلال نیز بد کار نکرده است؛ اما موضوعی که مطرح است این است که منابع مالی رعایت نمی شود. این را هم بگویم بازیکنانی که از پرسپولیس می روند و دوباره به این تیم بازمی گردند دیگر بازدهی قبل را نخواهند داشت و آن شور و انگیزه از بین می رود که این موضوع هم به ضرر تیم است هم بازیکن.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آمدن گاریدو به پرسپولیس و روند کاری این تیم گفت: او مربی به روزی است. در حال حاضر نمی توان نظری داد و باید زمان بدهیم. در 5 بازی اول باید ببینیم که چگونه کار می کند. هواداران همیشه به پرسپولیس لطف داشتند و درحال حاضر هم  باید کمی صبر کنند.

وی در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران خاطرنشان کرد: در زمانی که بنده در پرسپولیس فوتبال بازی می کردم در یک بازه زمانی بازی های ما را در ورزشگاه تختی برگزار کردند که کیفیت بازی ها به دلیل وضعیت بد چمن و دلایل دیگر به شدت پایین آمد. برگزاری بازی های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی به ضرر هر دو باشگاه است. این ورزشگاه از دسترس هواداران دور است ،امکانات و زمین مناسبی نیز ندارد.

این بازیکن سابق سرخپوشان تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس خیلی از بازی های مهمشان را به دلیل جو حاکم در ورزشگاه آزادی پیروز شدند. برگزاری بازی های این دو تیم در ورزشگاه تختی بیشتر به نفع تیم های غیر تهرانی است چراکه دیگر جو آزادی بر آنها حاکم نیست. البته در نهایت به ضرر لیگ برتر کشور می شود. چراکه قطعا کیفیت همه بازی ها به مرور کاهش پیدا می کند. چرا باید فقط یک زمین مثل آزادی در تهران باشد؟ این موضوع از ضعف مسئولین ما است. وضعیت نگهداری از ورزشگاه تختی اصلا خوب نبوده است. مسئولین ما در دقیقه نود به یاد کارهای مهم می افتند. چرا تا الآن نسبت به این موضوع که فقط یک ورزشگاه به نسبت خوب مانند آزادی داریم، اقدامی انجام ندادند؟ الان برای انجام اینکار خیلی دیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته