دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 10:51

رجاییان: هواداران پرسپولیس انتقال لیموچی را گردن درویش نیندازند/ برای جذب خالدآبادی با استقلال مذاکره می کنیم +فیلم

رجاییان: هواداران پرسپولیس انتقال لیموچی را گردن درویش نیندازند  برای جذب خالدآبادی با استقلال مذاکره می کنیم +فیلم
مدیرعامل باشگاه آلمینیوم اراک: برای جذب خالد آبادی نیز امروز با باشگاه استقلال وارد مذاکره می شویم.
کد خبر : 923313

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،محمد رجاییان در خصوص استاندارسازی استادیوم باشگاه آلمینیوم اراک گفت: استاندارد های استادیوم های ما بر اساس استاندارد های سال گذشته است. از زمانی که مسئولان استان استادیوم را به ما واگذار کردند و ما با کمک هیئت فوتبال در جهت به روزرسانی و استاندرادسازی حرکت کردیم و با تدابیر افسران حرفه ای سازی فدراسیون فوتبال اتفاقات خوبی افتاده است اما انقدر مشکلات زیاد است که کار های انجام شده به چشم نمی آید. مانند مشکل میکسدزون خبرنگاران که خیلی مهم است. بحث نور استادیوم به استاندار رسیده است. دوست داشتیم که در یک ماه گذشته کار با سرعت بیشتری پیش رود اما به دلیل اختلاف بین پیمانکار و شرکت تجهیز 20 روز است که کار خوابیده است. شاید اگر همین 20 روز کار انجام می شد درحال حاضر استادیوم نهایتا 10 درصد مشکل داشت.

وی درمورد بودجه برای اصلاحات استادیوم گفت: هیئت مدیره به ما اجازه داده که اشکالات استادیوم را با هر اعتباری حل کنیم. اما نمی توانیم همه کارها را به موازات هم انجام دهیم که یک مقدار دردسر شده است. اصلی ترین مضووع ما بحث CIV و  VIP است و آسانسور است. استادیوم آبروی فوتبال اراک است و تلاش می کنیم که در مسابقات دردسر نکشیم و انتظار کمک از معاون سیاسی استان نیز داریم. استادیوم ما گریدر کنفدراسیون آسیا برای بحث حرفه ای سازی را گرفته است. فقط برخی اشکالات وجود دارد که در حال رفع آنها هستیم.

رجاییان در پاسخ به این سوال که چه مقدار درآمدزایی در نقل و انتقالات داشتند گفت: رقم نمی گویم اما از انتقال لیموچی اعتبار خوبی نصیب باشگاه شد.

مدیرعامل آلومینیوم در پاسخ به این سوال که چه شد این بازیکن راهی پرسپولیس نشد، گفت: طرفداران پرسپولیس انتقال لیموچی را گردن درویش نندازند. باشگاه پرسپولیس اولین باشگاه مکاتبه کننده بود برای لیموچی و خود بازیکن نیز تمایل داشت به پرسپولیس برود. اما به یکباره ورق برگشت. من هم شنیدم که گفته شده بازیکن خودش به این نتیجه رسید به سپاهان برود زیرا مربی سپاهان بازی های او را دیده و خودش این بازیکن را تایید کرده است و به همین دلیل ترجیح داد بجای کار با مربی اسپانیایی پرسپولیس که با واسطه پیغام داده بود به سپاهان برود.

او در خصوص جذب محمرضاخالدآبادی گفت:ادعای باشگاه ما این است که دوست داریم براساس قانون و ضوابط حرکت کنیم و برای جذب خالد آبادی نیز امروز با باشگاه استقلال وارد مذاکره می شویم.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه او مشکل سربازی ندارد، گفت: مشکل سربازی نیز ندارد اما این بازیکن برگه فسخی در دست دارد که در سازمان لیگ ثبت نشده است اما در لحظه ای که این برگه فسخ را گرفته چون میخواسته به خارج از ایران برود برای چند باشگاه خارجی این برگه فسخ را ایمیل کرده و تاریخ این ایمیل ها نشان می دهد که برگه فسخ را دارد به همین دلیل حالا قرار است کمیته تعیین وضعیت در این مورد اظهار نظر کند.

رجاییان در مورد پیشنهاد پرسپولیس به لطفی هم گفت: پیشنهاداتی برای لطفی داریم اما بارفتن بازیکنانمان مخالف هستیم.

رجایییان درباره قانون سقف بودجه گفت : شاید همین قانون ناظر بر قرارداد ها ایراداتی داشته باشد اما فکر می کنم دیگر همه مدیرعامل ها به این نتیجه رسیدند که وجود این قانون بستری برای فعالیت منطقی و قانونی در فوتبال ایران را فراهم کرده است و دست درازی ها و فساد در فوتبال را کاهش می دهد. اما وقتی برای رضایت نامه های برخی بازیکنان رقم های عجیب گفته می شود باعث می شود باشگاه ها از یکدیگر به سازمکان لیگ شکایت می کنند. سپاهان و پرسپولیس با فروش چند بازیکنشان روی سقف بودجه خود گذاشته اند. در نهایت فکر می کنم این قانون خوب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته