دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی هیئت مدیره جدید «کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر»

معرفی هیئت مدیره جدید «کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر»
اعضای جدید هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر پس از تشکیل مجمع عمومی این کانون در دور دوم مشخص شدند.
کد خبر : 923308

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با رای مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر محمد وفایی، علیرضا سعیدی و زهرا شایان‌فر به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره و محمد بهرامی، محمدرضا ایمانیان به عنوان اعضا علی البدل و پیام احمدی کاشانی به عنوان بازرس اصلی و نوید آغاز به عنوان بازرس علی البدل این کانون انتخاب شدند.

دومین دور مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر روز بیست و چهارم تیرماه با حضور ٣٧ نفر از اعضا برگزار و طی آن با رای اعضا هیات مدیره و بازرس جدید این کانون انتخاب شدند.

براساس این گزارش در جلسه مجمع عمومی که با حضور مهدی قلعه و شهرام احمدزاده بازرسان خانه تئاتر رسمیت یافت، محمد جعفریان به عنوان رئیس جلسه، مرجان راد به عنوان منشی و مونا احمدوند به عنوان ناظر، روند انتخاب را اداره کردند.

در ابتدای جلسه پیشنهاد شد به دلیل تعداد محدود اعضا کانون، تعداد اعضا هیات مدیره از پنج نفر به سه نفر کاهش پیدا کند که با اکثریت آرا مصوب شد. براین اساس با رای مجمع عمومی از این پس اعضا اصلی هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ٣ نفر و اعضا علی البدل ٢ نفر خواهند بود.

این جلسه چند مصوبه در خصوص ارائه گزارش عملکرد و گزارش جلسات هیات مدیره داشت. الزام بر ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه، تهیه فرم یکپارچه گزارش‌های هیات مدیره، تاکید بر ارائه گزارش جلسات ظرف ۴٨ ساعت از برگزاری جلسه از این مصوبات بودند.

مقرر شد که در صورت عدم ارائه گزارش عملکرد، بازرس موظف است مجمع عمومی فوق العاده اعلام کرده و در صورت عدم اعلام بازرس نیز مجمع فوق العاده با حضور دوسوم اعضا تشکیل شود.

در این جلسه مریم رودبارانی رئیس هیات مدیره گذشته کانون، گزارشی از عملکرد آن هیات مدیره ارائه داده و متن مکتوب آن را به رئیس جلسه تقدیم کرد.

بخش پایانی جلسه هم به معرفی کاندیدا‌ها اختصاص یافت که هر یک از کاندیدا‌های هیات مدیره و بازرسین کانون به مدت دو دقیقه برنامه‌های خود را تشریح کردند.

براساس این گزارش اولین جلسه هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر روز شنبه ٣٠ تیر ماه با حضور تمامی اعضا هیات مدیره اصلی و علی البدل و پیام احمدی کاشانی بازرس کانون برگزار و طی آن محمد وفایی به عنوان رئیس هیات مدیره، علیرضا سعیدی نایب رئیس و زهرا شایان‌فر به عنوان سخنگو این کانون مسئولیت پذیرفتند.

اعضای جدید هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر پس از برگزاری اولین جلسه خود، با هیئت مدیره مرکزی خانه تئاتر نیز دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته