دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 10:03

تفکری:می گویند باید گیت ورودی ورزشگاه به سازمان ثبت احوال وصل باشد!/ ورزشگاه شهید نصیری مثل غول ترسناک شده است+ فیلم

تفکری:می گویند باید گیت ورودی ورزشگاه به سازمان ثبت احوال وصل باشد!  ورزشگاه شهید نصیری مثل غول ترسناک شده است+ فیلم
رئیس هیئت فوتبال یزد گفت: ورزشگاه شهید نصیری برای دوستانی که باید تأییدش کنند مثل یک غول شده است.
کد خبر : 923301

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد تفکری در جلسه ای که برای استاندارسازی ورزشگاه برگزار شد گفت: جلسه بسیار خوبی داشتیم. اقداماتی که در دوهفته گذشته در ورزشگاه شهید نصیری انجام شده و سرعت عمل برای رفع اشکلات، بسیار سریع بود. در طول انجام اصلاحات استاندار یزد در استادیوم حاضر شد و از روند کار بازدید کرد و مبلغ 110 میلیارد تومان که بی سابقه بود در ورزش یزد را به اینکار اختضاص داد. چمن ورزشگاه برای بیست سال پیش است و جزو 41 مورد ایراد گرفته شده بود. چمن ورزشگاه زه کشی و آب پاش فواره ای دارد که دوستان  از این موارد اطلاع نداشتند. با این جلسه که داشتیم و زمانی که در نظر گرفته شد می توانم به هوادارن این نوید را بدهم که ورشگاه شهید نصیری آماده میزبانی باشد

وی در خصوص آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری گفت: ورزشگاه شهید نصیری برای دوستانی که باید تأییدش کنند یک غول ترسناک شده است . به داوود رفعتی نیز گفتم که دیگر نام ورزشگاه شهید نصیری را در تلویزیون نیاورید. اقداماتی که دارد انجام می شود ورزشگاه شهید نصیری را به میزبانی می رساند. فکر نمی کنم مشکلی پیش آید. یک موردی که ایراد گرفتند این بود که باید گیت های الکترونیکی ورودی وصل سازمان ثبت احوال باشد. این سیستم را ورزشگاه آزادی نیز ندارد. همه تلاشمان این است که بازی در یزد برگزار شود اما اگر آماده نشد، طبق قانون باید یک ورزشگاه تعیین شود که همچنان نهایی نشده است. یکی از بزرگ ترین اسکوردبورد های ورزشگاه های کشور در ورزشگاه شهید نصیری در هفته های آینده بهره برداری می شود. زمان تعویض چمن را نداریم. سیستم رختکن کامل تغییرکرده و نیمکت ذخیره ها نور ورزشگاه را اصلاح کردیم.

تفکری افزود:  مدیران چادرملو در این جلسه حضور نداشتند و هوادارن نگران هستند. هنوز بودجه بسته نشده است.عطایی امروز جلسه ای با سهامداران شرکت چادرملو داشت و در جلسه امروز فدراسیون نبود. متأسفانه هنوز بودجه تیم چادرملو بسته نشده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته