دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 09:29

ماجدی: برای تیم هوادار باید مشکلات دو ورزشگاه دستگردی و شهر قدس را برطرف کنیم

ماجدی: برای تیم هوادار باید مشکلات دو ورزشگاه دستگردی و شهر قدس را برطرف کنیم
رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: برای اینکه تیم هوادار بتواند دو استادیوم خود را برای میزبانی از رقبایش معرفی کند باید مشکلات دو ورزشگاه در استان تهران برطرف شود.
کد خبر : 923298

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرشاد ماجدی بعد از جلسه ستاد استاندارسازی استادیوم ها در مورد آخرین وضعیت میزبانی تیم هوادار در تهران گفت: خوشبختانه تیم های تهرانی زیاد هستند اما تعداد زمین متاسفانه کم است. الان تیم هوادار برای اینکه بتواند مسابقات خود را میزبانی کند دچار مشکل است چون استادیوم هایی که در تهران است آن معیارهای ای اف سی را ندارد.

وی افزود: امروز به استادیوم هایی رسیدیم که معایبشان کمتر است مثل ورزشگاه دستگردی و شهر قدس. هر کدام باید مراحل فنی و نکات منفی که دارند را اصلاح کنند. قرار شد بنده به نمایندگی از هیئت فوتبال تهران به همراه مدیرعامل هوادار نزد مدیر ورزشگاه دستگردی برویم و تغییرات را به وجود بیاوریم. هوادار باید دو استادیوم به سازمان لیگ معرفی کند. بنابراین باید ورزشگاه شهر قدس هم آماده سازی شود.

ماجدی تاکید کرد: برای اینکه سازمان لیگ مجبور نشود برای تیم هوادار خودش استادیوم در نظر بگیرد به دنبال رفع موانع دو ورزشگاه یاد شده هستیم. یکی از ایرادات به ورزشگاه دستگردی نور آن است که باید به 1600 لوکس نور برسد. با صحبت هایی که با میدر دستگردی انجام می دهیم این مانع را برطرف می کنیم. در مورد گیت ها هم باید مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته