دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد؛

اطلاعیه تغییر رشته دوره کارشناسی از طریق آئین‌نامه ساعی و کوشا

اطلاعیه تغییر رشته دوره کارشناسی از طریق آئین‌نامه ساعی و کوشا
با اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، اطلاعیه تغییر رشته دوره کارشناسی از طریق آئین‌نامه ساعی و کوشا منتشر شد.
کد خبر : 923248

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه تهران براساس بند ۷ شیوه نامه شورای آموزشی دانشگاه مورخ ۱۱/‏۰۴/‏۱۳۹۸‬ نسبت به تغییر رشته در مقطع کارشناسی از طریق آئین نامه دانشجویان ساعی و کوشا اقدام می‌کند.

تقاضای تغییر رشته از طریق آئین نامه پیوست، صرفاَ برای دانشجویان ورودی‌های ۱۴۰۲ مقطع کارشناسی به شرط گذراندن حداقل ۳۶ واحد درسی در مجموع دو نیمسال تحصیلی (نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲) با رعایت ۷۰٪ واحد‌های تخصصی و سایر موارد شیوه نامه مذکور امکانپذیر خواهد بود. 

زمان ثبت درخواست دانشجویان متقاضی از تاریخ ۰۱/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ تا ۱۵/‏۰۵/‏۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی (‬ از طریق سامانه جامع آموزشی - پیشخوان خدمت - ثبت درخواست تغییر رشته ساعی و کوشا) و زمان بررسی و اعلام نظر دانشکده‌های مبدا و مقصد‬ از ۱۶/‏۰۵/‏۱۴۰۳ لغایت‬ ۲۲/‏۰۵/‏۱۴۰۳ خواهد بود. ‬در صورت عدم تأیید مقصد، دانشجویان در تاریخ‌های ۲۳/‏۰۵/‏۱۴۰۳ لغایت ۲۶/‏۰۵/‏۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست یک رشته دیگر اقدام نمایند. درخواست‌های ثبت شده در بازه دوم تا پایان مردادماه از سوی دانشکده‌های مبدا و مقصد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 تذکرات مهم

- مکاتبات و ثبت درخواست و اعلام نظر گروه‌های آموزشی مبدا و مقصد به صورت الکترونیکی و بدون دخالت و حضور دانشجویان صورت می‌پذیرد و گردش آن برای داوطلبان در سامانه قابل رؤیت خواهد بود. خواهشمند است به هیچ وجه از گروه‌های آموزشی و دانشکده‌های مربوطه حضوراً پیگیری نفرمایید.

 در این آئین نامه تغییر گروه آزمایشی امکان پذیر نیست و دانشجویان متقاضی صرفاً می‌توانند با توجه به آئین نامه مربوط در گروه آزمایشی آزمون سراسری پذیرش شده؛ تقاضای تغییر رشته از یک رشته به رشته دیگر، با رعایت شرایط مربوط را ارائه دهند. 

 - گروه‌های آموزشی موظفند تا سقف ۵% ظرفیت ورودی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (در هر کد رشته محل) نسبت به پذیرش داوطلبان اقدام کنند.

- از ارسال درخواست خارج از آئین نامه و پذیرش آن خودداری شود.

-دروس معافی جزء دروس پذیرفته شده نیست.

-نتایج نهایی تا اواسط شهریور از طریق سامانه بهستان قابل مشاهده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته