دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با ارائه روایتی از زندگی شمس و مولانا؛

موزیسین ایرانی برنده دو جایزه از فستیوال آمریکا شد

موزیسین ایرانی برنده دو جایزه از فستیوال آمریکا شد
رامین حسین پور ، موزیسین برجسته برنده جایزه بهترین موزیک ویدئوآرت و جلوه‌هی ویژه از یک فستیوال آمریکایی شد.
کد خبر : 923212

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌رامین حسین پور نویسنده، کارگردان، کانسپتچوال آرتیست و آهنگساز ویدئو آرت صورتگر برنده جایزه بهترین موزیک ویدئو راک و جلوه‌های ویژه از فستیوال بین المللی «Los Angeles  Movie And  Music Video Awards» در ماه  جولای سال ۲۰۲۴ شد.

این جشنواره معتبر و با قدمت زیر نظر «Best Film Awards» است که سی امین دوره خود را پشت سر گذاشت. این فستیوال به پروژه‌هایی علاقه‌مند است که داستان سرایی منحصر به فرد، سبک‌های بصری نوآورانه و روایت‌های متقاعد کننده را در قالب‌های فیلم و موزیک ویدیو ارائه می‌دهند. جوایز فیلم و موزیک ویدیو لس آنجلس با گرامیداشت تنوع، پذیرای پروژه‌های خلاقانه‌ای است که دیدگاه‌های منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارند و مرز‌های بیان هنری را پیش می‌برند.

ویدئو آرت صورتگر داستان و روایت واقعی از زندگی  مولانا و شمس تبریزی  در قالب هنر مفهومی است.

ویدئو آرت صورتگر به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی رامین حسین پور در آخرین دستاورد برنده بهترین  آهنگسازی و انیمشین متحرک از فستیوال‌های  لس آنجلس، روسیه و بهترین مستند کوتاه و  فیلم تلفیقی-تجربی  از فستیوال با قدمت نیوجرسی امریک و بهترین فیلمنامه مستند از فستیوال  بین‌المللی تاتنهام، نشان افتخار بهترین کارگردانی لندن و بهترین ویدئو تلفیقی جشنواره هنری برلین شد.

دیگر دستاورد این ویدئو آرت در بخش‌های طراحی صحنه، تهیه کنندگی، کارگردانی، نویسندگی، معماری، تمدن، کانسپت، بهترین خواننده، آهنگسازی، نوازندگی، موسیقی متن، بهترین موزیک ویدئو، فیلم کوتاه مستند در شهرهایی، چون نیویورک، لس آنجلس، کالیفرنیا، لاس وگاس، بودن، ایزمیر، پاریس، مونیخ، آمستردام، رم، مسکو، و پراگ و  ایزمیر و زاگرب  و استهکلم و … در کارنامه هنری  خود است.

ویدئو آرت صورتگر در فهرست IMDB  جزو ۵۰ اثر برگزیده این سایت  معتبر سینمایی در ژانر  بهترین مستند  کوتاه در سال-۲۰۲۳، ۲۰۲۴ قرار گرفته است و  رسانه‌های بین المللی، رامین حسین پور را بعنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده اند.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ تحت مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه  معماری بI عنوان طراح، مدرس، نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده است و تقدیر شده در مجله معتبر و بین المللی Euro Art house Cinema Day  آلمان است.  حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیر برنامه هنری: محمد نظری، تدوین: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلم‌برداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی‌شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمد حسامیان، بازیگران: فاضل مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، اعضا تیم موسیقی: نیما نواپور، محمد نیک، مهردادبلوچیان، فرشادعنایتی و انتشار بین المللی: دکتر بهروز طباطبائی، دکتر فرید رضائیان، مهندس مرجان فعال ، انتشار داخلی:حمید نوریفام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته