دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1403 - 14:02
دفتر سیاسی انصارالله خطاب به صهیونیست‌ها؛

پاسخ یمن به تجاوزات اسرائیل بسیار دردناک خواهد بود

پاسخ یمن به تجاوزات اسرائیل بسیار دردناک خواهد بود
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ ما به تجاوزات "اسرائیل" به بندر "حدیده"، بسیار دردناک خواهد بود.
کد خبر : 923210

به گزارش سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، "علی القحوم"، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت یمن انصارالله در بیانیه سحرگاه امروز یکشنبه خود، تاکید کرد که پاسخ ما به تجاوزات "اسرائیل" به بندر "حدیده"، بسیار دردناک خواهد بود.

وی افزود: به صهیونیست‌ها می‌گوئیم که زیاد خوشحال نباشید که پاسخ یمن در راه است و بسیار دردآور وناراحت کننده خواهد بود، شما هرگز از سزای عمل شنیعتان جان سالم به در نخواهید برد و پشیمان گشته و توبه خواهید کرد... فریادتان به هوا بلند خواهد شد و هیچ گریزی ندارید جز آنکه یا ترک خانه کنید وبه همان جائی که از آن آمده اید بازگردید ویا اینکه در پناهگاهایتان بمانید..که حمایت آمریکا و انگلیس هیچ سودی برایتان ندارد و دستی که بر علیه حاکمیت یمن بلند شده و بر قدرت یمن و مردمش حمله کند قطع خواهدشد.

این عضو مقاومت یمن انصارالله تصریح کرد: صهیونیستها باید بدانند که یمن بزرگ مثل هیچ جای دیگر نیست بلکه درهم کوبنده دشمنان و غرق کننده امپراطوریهاست نقشه های اشغالگری و استعمار اسرائیلی انگلیسی وآمریکائی را در منطقه نقشه برآب می‌کند و با مقاومت یمن تک محوری کردنشان در منطقه سقوط خواهد کرد و به خواست خداوند اسرائیل محو خواهد شد.. آنچه در پیش است بسیار عظیم و بر بالای سر ظالمین به چرخش در خواهد آمد و برایشان بسیار شوک‌آور خواهد بود.

این مقام انصارالله اضافه کرد: معرکه طولانی است و صهیونیست‌ها تاوان سنگینی باید بپردازند و درهم کوبندگی‌ها را در حال آماده باش و ایستاده ،دست بر ماشه تحمل کنند.. در فرهنگ لغت یمن هیچ اغماض و چشم پوشی وجود ندارد در برابر دشمن جنایتکار دست بسته نمی‌ماند بلکه همیشه یمن در میدان جنگ حضور دارد و عمل نظامی‌اش دردآور و مشهود و تاثیرگذار و راهبردی است وبانک اطلاعاتی در مورد اهدافش در جغرافیای فلسطین اشغالی گسترده و جامع خواهد بود.

او سپس ادامه داد: ما تاکید می‌کنیم که فعل در برابر فعل ومقابله به مثل خواهد بود و این یک اصل ثابت در نبرد است و با توجه به این معادله درگیری گسترده‌تر می‌شود و نیایج آن بر دشمنان وخیم خواهد بود و نتیجه کار مشهود و عملیات نظامی و راهبردی یمن بسیار دردناک و مؤثر و عمل کننده بوده و زلزله‌ای بر کیان متجاوزان خواهد افکند و با آن این موجودیت موقت اسرائیل را از بین خواهد برد.. پاسخ یمن حتمی، قدرتمند، درهم کوبنده وبی درنگ بوده و بسیار شوک آور خواهد بود.

قابل ذکرست که پیشتر نیز یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح مقاومت یمن پیشتر اعلام کرده بود که در پس تجاوز دشمن اسرائیلی به خاک یمن ، تمامی اهداف حیاتی آنها مورد هدف ما قرار واقع خواهد شد و منطقه یافای اشغالی برای صهیونیستها ناآمن خواهد بود.

از سوی دیگر بنیامین نتنیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در خصوص حملات نیروهایش بر یمن اذعان کرد: انصار الله یمن از آغاز جنگ ما در غزه، اسرائیل را مورد حمله ی خود قرار داده و ما در تمامی جبهه ها در حال دفاع از خود هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته