دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 بازیکن جدید در تیم اراکی

رجاییان: لطفی و پرسپولیس؟ دیگر هیچ بازیکنی از آلومینیوم جدا نمی شود/دنبال جذب بازیکن سلبریتی نیستیم

رجاییان: لطفی و پرسپولیس؟ دیگر هیچ بازیکنی از آلومینیوم جدا نمی شود دنبال جذب بازیکن سلبریتی نیستیم
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: به دلیل سیاست‌های سرمربی تیم و عدم برخورداری از بودجه باشگاه‌های متمول امکان جذب بازیکنان سلبریتی را نداریم.
کد خبر : 923160

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه محمد مهدی لطفی بازیکن تیم آلومینیوم اراک مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته، اظهار کرد: در صحبتی که با سرمربی تیم داشتیم، دیگر هیچ بازیکنی قابلیت جدایی از تیم را ندارد، چون به همه نفرات نیاز داریم. احمد گوهری، علیرضا نقی زاده، مرتضی تبریزی، مهدی لیموچی و اسماعیل شریفات از تیم ما جدا شدند و تمامی آنها غیر از لیموچی قراردادشان به پایان رسیده بود.

بودجه ما در حد استقلال و پرسپولیس نیست

وی در مورد نفراتی که جذب آلومینیوم می‌شوند، گفت: رویکرد باشگاه ما در این سال‌ها مشخص شده، بودجه اقتصادی ما از سوی کارخانه آلومینیوم ایثار به باشگاه می‌شود. جا دارد از سهامداران و هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم تشکر کنیم. انتظار هواداران آلومینیوم از ما جذب بازیکنان مطرح هستند، اما با بودجه و رویکرد باشگاه همخوانی ندارد، چون پشتوانه مالی ما در حد استقلال و پرسپولیس نیست. همچنین سپاهان، تراکتور و گل‌گهر که وضعیت مالی خوبی دارند. بودجه تیم فوتبال ما کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان است. موضوع بعدی استفاده از ظرفیت سرمربی بازیکن سازی است که سه برابر پیشنهاد مالی ما قرارداد داشت و حتی مبلغ رضایت‌نامه او را هم به ما پرداخت می‌کردند، اما حسینی به خاطر تیمش، مردم اراک و شهر اراک در آلومینیوم ماند.

با سه بازیکن مستعد قرارداد بستیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: باید به سید مجتبی حسینی اعتماد کنیم و اجازه دهیم تا او روند نقل و انتقالاتی تیم را با همان شکل و سیاقی که می‌داند پیش ببرد و در واقع نق نزنیم. پس به دلیل سیاست‌های سرمربی تیم و عدم برخورداری از بودجه باشگاه‌های متمول امکان جذب بازیکنان سلبریتی را نداریم. تیمی جوان، با انگیزه و آینده‌دار را خواهیم ساخت. با بازیکنان قبلی خود که همه جزء برترین‌های فوتبال ایران هستند تمدید کرده‌ایم. شروین بزرگ، امین کاظمیان، سید مهران موسوی، امیر نوری کاپیتان تیم، امین جهان کهن، میلاد بدرقه، امیر خلیفه، علی وطن دوست، ابوالفضل قنبری، رضا جبیره و احسان قهاری قراردادشان را تمدید کرده‌اند تا اسکلت تیم در فصل قبل حفظ شود. چند بازیکن جوان و مستعد هم با معرفی سرمربی تیم مورد مذاکره قرار گرفتند که سه نفر از آنها قرارداد بسته‌اند. بازیکنانی که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. علی رضایی، علی لطیفی و امیر ابراهیم زاده به آلومینیوم پیوسته‌اند.

وی درباره اینکه عیسی مرادی هم به آلومینیوم پیوسته، عنوان کرد: این بازیکن بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با سپاهان برای انتقال مهدی لیموچی داشتیم می‌تواند به تیم ما بیاید ولی هنوز نهایی نشده است.

توافق با خالد آبادی در پرده‌ای از ابهام قرار دارد 

رجاییان در مورد جذب محمدرضا خالد آبادی از استقلال عنوان کرد: یکی از گزینه‌های مجتبی حسینی دروازه‌بان استقلال است. پیگیر شرایط جذب این بازیکن هستیم. توافق با او در پرده‌ای از ابهام قرار دارد و از دو زاویه باید به آن اشاره کرد. آن طور که ما شنیدیم این بازیکن جدا شده است و برگه فسخ قرارداد دارد. هنوز چنین موضوعی برای ما محرز نشده، اما اگر ثابت شود با بازیکن مذاکره می‌کنیم. باشگاه آلومینیوم روال قانونی را دنبال می‌کند و اگر بدانیم خالد آبادی بازیکن استقلال است در صورت نیاز تیم با باشگاه استقلال مکاتبه اداری خواهیم داشت. منتظریم تا تکلیف قراردادی این بازیکن روشن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته