دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر آموزش‌وپرورش در گفت‌‌وگو با آنا:

سهمیه ۴ هزار و ۱۷۰ نفری معاونت تربیت بدنی و سلامت در آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی

سهمیه ۴ هزار و ۱۷۰ نفری معاونت تربیت بدنی و سلامت در آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه سهمیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش در آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی (مربی تربیت بدنی و سلامت) 4 هزار و 170 نفر است، گفت: برای مرتفع‌سازی کمبود تجهیزات پزشکی به بودجه بسیار زیادی نیاز داریم؛ اما باید سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص تصمیم نهایی خود را بگیرد. خوشبختانه امسال در قانون بودجه 1403 اعتبار بسیار خوبی پیش‌بینی شد و امیدواریم این اعتبارات مصوب نیز به‌خوبی تخصیص پیدا کند.
کد خبر : 923153

صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمبود تجهیزات ورزشی و مربی روبرو بودیم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: دانش‌آموزان ایرانی در بسیاری از حوزه‌ها اعم‌از ورزش قهرمانی استعدادهای بسیار درخشانی دارند؛ اما تجهیزات ورزشی و مربی در این قهرمانی تأثیر بسیار ویژ‌ه‌ای دارد.

به گفته وی، اگر با کمبود تجهیزات ورزشی و مربی روبرو باشیم، تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا در راستای مرتفع‌سازی و جبران آن اقدام کنیم. آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی (مربی تربیت بدنی و سلامت) برای استخدام مربی انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌تواند با مطالعه شرایط استخدام در این آزمون شرکت کنند.

سهمیه 4 هزار و 170 نفری معاونت تربیت بدنی و سلامت در آزمون استخدام

ستاری‌فرد با بیان اینکه سهمیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش در آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی (مربی تربیت بدنی و سلامت) 4 هزار و 170 نفر است، ابراز کرد: برای مرتفع‌سازی کمبود تجهیزات پزشکی به بودجه بسیار زیادی نیاز داریم؛ اما باید سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص تصمیم نهایی خود را بگیرد. خوشبختانه امسال در قانون بودجه 1403 اعتبار بسیار خوبی پیش‌بینی شد و امیدواریم این اعتبارات مصوب نیز به‌خوبی تخصیص پیدا کند.

پیش‌بینی سهم اعتبار برای تجهیزات ورزشی چگونه انجام می‌شود؟

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: مجلس سهم بسیار خوبی را از محل 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تجهیزات ورزشی مدارس پیش‌بینی کرده است و امیدواریم با تخصیص خوبی که سازمان برنامه و بودجه برای این معاونت در نظر بگیرد، اتفاقات خوبی را در کف مدارس شاهد باشیم.

آموزش مهارت جدید مقاطع مختلف در طرح ملی ماهر متفاوت است

وی با اشاره به اقدامات معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در راستای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان برای کمک‌های اولیه، عنوان کرد: طرح ملی ماهر در این راستا با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد و در این طرح دانش‌آموزان حداقل یک مهارت ویژه را آموزش می‌بینند.

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه سرفصل‌های آموزشی طرح ملی ماهر در هر مقطع تحصیلی به‌صورت متفاوت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح را ایجاد کردیم تا دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی با یک مهارت جدید آشنا شوند، چراکه لازم است بدانید آموزش مهارت‌های جدید به داننش‌آموزان حتما متناسب با سن آن‌ها برگزار می‌شود و والدین نگران این موضوع نباشند.    

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته