دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یاوری: تربیت چند ساحتی رویکردِ مدارس سمپاد است

یاوری: تربیت چند ساحتی رویکردِ مدارس سمپاد است
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تلاش می‌کند فضایی فراهم کند که فرصت یادگیری تمام ساحتی برای دانش آموزان ایجاد شود.
کد خبر : 923080

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، الهام یاوری در حاشیه بازدید از المپیاد ورزشی مدارس پسر سمپاد به میزبانی استان چهارمحال بختیاری و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان تلاش می‌کند فضایی فراهم کند که فرصت یادگیری تمام ساحتی برای دانش‌آموزان ایجاد شود و در عین حال تجربه‌های غنی را هم در اختیار دانش آموزان بگذارد.

وی با اشاره به میزبانی چهارمحال‌وبختیاری در برگزاری المپیاد ورزشی سمپاد پسران، افزود: در مجموع ۹۰۰ دانش‌آموز و مربی در المپیاد مسابقات ورزشی ویژه مدارس سمپاد شرکت کردند، همچنین برگزاری جشنواره هنری در شهر شیراز و جشنواره ادبی فردوسی در شهر تهران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دانش آموزان سمپادی است که در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، ادامه داد: کار سوق‌های علمی متنوعی در شش رشته در شهر‌های مختلف برگزار شده که با اقبال خوب دانش آموزان روبه‌رو شده است.

یاوری با بیان‌این که در حوزه قرآنی هم کنگره قرآنی مدارس سمپاد، ماه آینده در تبریز برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در مجموعه ۱۱۰ هزار نفر برنامه در برنامه‌های فرهنگی و پرورشی مدارس سمپاد شرکت کردند که معادل ۱۱۰ درصد حضور داوطلبانه دانش آموزان است یعنی هر دانش‌آموز به طور متوسط حداقل در دو برنامه شرکت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته