دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسکورسیزی پیش تولید «زندگی عیسی» را آغاز کرد

اسکورسیزی پیش تولید «زندگی عیسی» را آغاز کرد
فیلم «زندگی عیسی» جدیدترین پروژه مارتین اسکورسیزی است که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و پروسه تولید اثر نیز اوایل پاییز آغاز خواهد شد. از اندرو گارفیلد به عنوان یکی از گزینه‌ها برای ایفای نقش اصلی این فیلم نام برده می‌شود.
کد خبر : 923051

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم «زندگی عیسی» تازه‌ترین پروژه مارتین اسکورسیزی است و تولید آن پاییز امسال و به احتمال زیاد در ماه اکتبر (مهر - آبان) آغاز می‌شود.

این فیلم اثری مذهبی است که بر آموزه‌های اصلی عیسی مسیح متمرکز است و بدون تبلیغ به بررسی اصول وی می‌پردازد. «زندگی عیسی» بیشتر در زمان حال می‌گذرد و طبق آخرین اخبار مدت زمان آن کمتر از ۹۰ دقیقه است که در قیاس با فیلم قبلی این کارگردان یعنی «قاتلان ماه کامل» عدد ناچیزی به حساب می‌آید. فیلم قبلی اسکورسیزی ۲۰۶ دقیقه بود!

از اندرو گارفیلد و مایلز تلر به‌عنوان گزینه‌های نهایی بازی در نقش اصلی این اثر نام می‌برند و فیلمبرداری پروژه قرار است در ایتالیا، مصر و فلسطین اشغالی انجام شود.

اسکورسیزی پیش از این در گفت‌وگویی با لس آنجلس تایمز درخصوص «زندگی عیسی» گفته بود: در تلاشم تا راه جدیدی پیدا کنم تا زندگی وی (عیسی میسح) را در این فیلم نشان دهم. در حال حاضر شاید خیلی‌ها از مذهب فاصله گرفته باشند، انگیزه‌های اولیه اشتباه نبوده است. می‌خواهم برگردیم و فقط به ریشه مذهب فکر کنیم، شاید برخی خوش‌شان نیاید، اما ممکن است در نحوه زندگی برخی هم تفاوت ایجاد کند، پس بی دلیل آن را رد نکنید.

«زندگی عیسی» با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته شوساکو اندو تولید می‌شود و یکی از کم‌هزینه‌ترین فیلم‌های اسکورسیزی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته