دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1403 - 13:45
المپیک پاریس

تفتیان: تمام تلاشم را می کنم تا نماینده شایسته ای باشم/ بهترین های ١٠٠ متر دنیا در المپیک پاریس حاضر خواهند شد

تفتیان: تمام تلاشم را می کنم تا نماینده شایسته ای باشم  بهترین های ١٠٠ متر دنیا در المپیک پاریس حاضر خواهند شد
رکورددار دو سرعت ایران گفت: قطعا بهترین های ١٠٠ متر دنیا در المپیک پاریس حاضر خواهند شد و این مسابقه یکی از جذاب‌ترین رقابتهای سال جاری خواهد بود.
کد خبر : 923005

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن تفتیان در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: دو ١٠٠ متر مهم ‌ترین رشته در رقابتهای دوومیدانی المپیک ٢٠٢۴ پاریس است و از صمیم قلب باعث افتخار است که نماینده کشور عزیزم باشم و به همین منظور تمام تلاشم را خواهم کرد تا با انگیزه، قدرت و با استفاده تمام تجربیاتم در طول این سال‌ها نماینده شایسته ‌ای برای ایران باشم. از اینکه برای سومین بار در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان به عنوان نماینده کشورم حضور دارم بسیار خوشحال هستم. 

قهرمان ١٠٠ متر آسیا ادامه داد: همچنین از تمام مردم خوب کشورم میخواهم تا نه تنها برای من بلکه برای کل کاروان ایران دعا کنند و انرژی خوب خود را به ما منتقل کنند تا به بهترین نتایج برسیم. همینطور بسیار خوشحالم که خانم فرزانه فصیحی بعنوان نماینده بانوان کشورمان در دو ١٠٠ متر این میدان مهم حضور دارد و خسته نباشید عرض میکنم به تمامی هم تیم‌های خودم که بسیار تلاش کردند و رویای حضور در المپیک را داشتند و حالا به واسطه مراحل و شرایط سخت برای رسیدن به ورودی و یا رنک المپیک موفق به حضور نشدند و امیدوارم دست از تلاش برندارند و در المپیک بعدی حضور داشته باشند.

تفتیان خاطرنشان کرد:  قطعا بهترین های ١٠٠ متر دنیا در المپیک پاریس حاضر خواهند شد و این مسابقه یکی از جذاب‌ترین رقابتهای سال جاری خواهد بود، من امیدوارم با رسیدن به مراحل بعد و رقابت در کنار بهترین های جهان بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته