دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1403 - 08:15
در گفت وگو با آنا؛

عماری: فدراسیون بسکتبال آذربایجان کارشکنی کرد/ به مجامع بین المللی شکایت می کنیم

عماری: فدراسیون بسکتبال آذربایجان کارشکنی کرد  به مجامع بین المللی شکایت می کنیم
رئیس سازمان بسکتبال سه نفره گفت: خودشان از ما دعوت کردند که در این مسابقات شرکت کنیم و خودشان کوتاهی و به نوعی کارشکنی کردند.
کد خبر : 922999

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در تاریخ 29 تیرماه، بدلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت جمهوری آذربایجان سفر تیم بسکتبال سه نفره زنان منتخب ایران به مسابقات سری زنان ( Women’s series) لغو شد.

در این خصوص مسعود عماری در گفت وگو با خبرنگار آنا گفت: ما تمام کار های لازم را انجام داده بودیم و در راه فرودگاه بودیم که به ما خبر دادند ویزای بازیکنان صادر نشده است و ما نمی توانیم در این مسابقات شرکت کنیم. 25 روز قبل از شروع مسابقات از ما دعوت کردند و گفتند  که می توانیم در این مسابقات حضور داشته باشیم.اطلاعات بازیکنانمان را به فدراسیون بسکتبال آذربایجان ارسال کردیم. برای 6 بازیکن منتخب در ددلاین 24 ساعته اطلاعات لازم را دادیم. تمام مدارک موردنیاز را برای ویزای الکترونیک ارسال کردیم. چهار روز مانده به اعزام به آذربایجان، به ما اطلاع دادند که مدارک ناقص است و باید به سفارت آذربایجان در ایران مراجعه کنید. در روز تاسوعا به کنسولگری تبریز رفتیم و درخواست ویزا کردیم اما آنها نیز گفتند که پروسه اینکار حدودا 30 روز زمان می برد و در این مدت کوتاه امکان پذیر نیست و باید زودتر اقدام می کردید.

عماری خاطرنشان کرد:  این مسابقه فرصت خوبی برای بازیکنان ما بود و ما برای آن زحمت زیادی کشیدیم که متأسفانه از دست رفت. از نظر روحی و روانی برای بچه ها سخت بود.خودشان از ما دعوت کردند که در این مسابقات شرکت کنیم و خودشان کوتاهی و به نوعی کارشکنی کردند. داوری درحال پیگیری است و قطعا در مجامع بین المللی شکایت می کند. برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده از الآن باید آماده شویم و هزینه های لازم برای شرکت در مسابقات را تأمین کنیم تا دیگر شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم. برای شرکت در تورهای سال آینده تمام تلاشمان را می کنیم که دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته