دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر اجرایی کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی مطرح کرد:

از ارسال ۳۱۲ مقاله به دبیرخانه تا ابراز رضایت از حضور کشور‌های خارجی

از ارسال ۳۱۲ مقاله به دبیرخانه تا ابراز رضایت از حضور کشور‌های خارجی
دبیراجرایی هفتمین کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی از ارسال حدود ۳۱۲ مقاله از داخلی و بین المللی به دبیرخانه کنفرانس خبر داد.
کد خبر : 922982

پوران فتایی دبیراجرایی هفتمین کنفرانس ملی حقوق و علوم سیاسی در تهران در گفتگو با خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، از برگزاری هفت دوره این کنفرانس به صورت ملی و شش دوره به صورت بین المللی خبر داد و گفت: دوره هفتم این کنفرانس در تاریخ ۳۰ تیرماه و توسط  موسسه زیست ره پویان ایده پرداز آرتا، مرکز بین المللی توسعه علم فرهنگ و عقلانیت برگزار می‌شود و تا این زمان آثاری که به دبیرخانه ارسال شده اند از کیفیت و کمیت خوبی برخوردارند.

وی افزود: مقالات رسیده به دبیرخانه حدود ۳۱۲ مقاله بودند و به دلیل در خواست دانشجویان مهلت ارسال آثار تا ۲۷ تیرماه تمدید شد که امیدواریم در این بازه زمانی باقی مانده تعداد آثار بیشتری هم دریافت شود. در بخش داوری هم سعی شده تا اساتید در رشته‌های مختلف به بررسی مقالات بپردازند و سعی کردیم تا از اساتید رشته‌های فقه، علوم سیاسی، حقوق، حقوق خصوصی و ... بهره‌مند شویم و بعد از ارزیابی اولیه توسط داوران موارد مطرح شده توسط آن‌ها را به دانشجویان ارجاع دهیم تا به اصلاح مقالات خود بپردازند.

از ارسال ۳۱۲ مقاله به دبیرخانه تا ابراز رضایت از حضور کشور‌های خارجی

 فتایی به ارسال مقالاتی از کشور‌های دیگر هم اشاره کرد و بیان داشت: تعداد مقالات رسیده از کشور‌های دیگر در حد مطلوبی است بطوریکه از کشور‌های کانادا، عمان، ترکیه، آلمان، آذربایجان و... برای ما ارسال آثار داشتند. علاوه بر بررسی آثار  رسیده در روز کنفرانس هم چند پنل به صورت سخنرانی و چند کارگاه آموزشی هم تعریف شده است.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ است و پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به این نشانی  https://ana.ir/fa/news/۹۲۰۴۳۵/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته