دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل ملوان به آنا خبر داد

شکوری از ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد

شکوری از ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد
ابراهیم شکوری با انصراف از ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به عنوان مربی ملوان مشغول به کار شده است.
کد خبر : 922945

رامبد رشیدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه حضور ابراهیم شکوری در کادرفنی تیم ملوان بندرانزلی در حالی رخ داده که او رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است و پیش از این بحث مدیرعاملی وی در باشگاه شمس آذر مطرح شده بود، اظهار کرد: طبیعتاً سرمربی هر تیمی، همکارانش را در کادرفنی انتخاب می‌کند. سعید دقیقی گفت با توجه به تجربیاتی که ابراهیم شکوری در فدراسیون فوتبال دارد توانایی کمک به تیم را دارد. دقیقی درخواست کرد تا شکوری اضافه شود و این اتفاق افتاد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: طبیعی است که شکوری دیگر با فدراسیون فوتبال همکاری نخواهد کرد و هماهنگی‌های لازم را با مهدی تاج رئیس فدراسیون انجام داده‌اند. او دیگر در کمیته آموزش همکاری نخواهد کرد و به عنوان یکی از اعضای کادرفنی ملوان با دیگر مربیان تیم همکاری خواهد کرد. 

رشیدی راد در واکنش به اینکه با این شرایط شکوری دیگر نمی‌خواهد در فدراسیون فوتبال مسئولیتی داشته باشد، تصریح کرد: اینکه دیگر نمی‌خواهند در فدراسیون فوتبال کار کنند موضوعی است که از آن اطلاع ندارم ولی می‌دانم با مهدی تاج صحیت کردند، از مسئولیت قبلی خود انصراف داده‌اند و تمایل به کار فنی دارند و نمی خواهند کار اداری داشته باشند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته