دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیر قربانی: هیچ دکترین سیاسی و امنیتی در دنیا بدون محاسبه قدرت ایران تنظیم نمی‌شود

امیر قربانی: هیچ دکترین سیاسی و امنیتی در دنیا بدون محاسبه قدرت ایران تنظیم نمی‌شود
معاون هماهنگ‌کننده نزاجا گفت: امروز هیچ دکترین سیاسی و امنیتی در دنیا بدون محاسبه قدرت جمهوری اسلامی ایران تنظیم نمی‌شود.
کد خبر : 922938

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، در آیین تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، ضمن اشاره به ارتقای روزافزون قدرت نظامی کشور، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارای اقتدار روزافزون است و این موضوع، مرهون قیام عاشورا و تأسی کارکنان نیرو‌های نظامی، به‌ویژه ارتشیان ولایت‌مدار از واقعه انسان‌ساز کربلا است.

امیر خلبان سرتیپ قربانی در ادامه افزود: پیروی از خط امام زمان (عج) و ولایت فقیه از جمله دلایل رشد و ارتقای کم نظیر قدرت دفاعی امنیتی در کشور است؛ تا جایی که انقلاب اسلامی با وجود تهدیدات دشمنان، طی چهار دهه گذشته روز به روز قدرتمندتر شده و هیمنه استکبار جهانی را فروریخته است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جایگاه انکارناپذیر جمهوری اسلامی در معادلات جهانی، تصریح کرد: امروز هیچ دکترین سیاسی و امنیتی در دنیا بدون محاسبه قدرت جمهوری اسلامی ایران تنظیم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کشور، گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) هستند، تأکید کرد: ۴۵ سال تحریم نظام جمهوری اسلامی، موجب تقویت سامانه‌های نظامی ایران شد. در عملیات وعده صادق با وجود پدافند‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی، شاهد موفقیت عملیات غرورآفرین و مؤثر وعده صادق بودیم. امروز واقعیت این است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ذوب در ولایت هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند و همین امر موجب بازدارندگی کشور شده است.

امیر سرتیپ خلبان قربانی خاطرنشان کرد: امروز با وجود سرمایه‌گذاری‌های فراوان دشمن برای تحمیل جنگ، به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی، کشور در امنیت و صلابت کامل است و امیدواریم پرچم این نظام با هدایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به دست صاحب‌الزمان (عج) رسد.

در این آیین از خدمات امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست، تجلیل و امیر سرتیپ دوم محسن کرمی، به عنوان ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته