دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1403 - 10:48
در نخستین نشست رئیس فدراسیون والیبال با «لی» مطرح شد

تقوی: کادر فنی تیم ملی بانوان کار بسیار سختی پیش رو دارد/ باید از همه ظرفیت ها استفاده شود

تقوی: کادر فنی تیم ملی بانوان کار بسیار سختی پیش رو دارد  باید از همه ظرفیت ها استفاده شود
رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم از همه ظرفیت‌های ایران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.
کد خبر : 922917

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس فدراسیون والیبال امروز (شنبه 30 تیرماه) نشستی با سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان ایران داشت که به همراه فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان به دفتر تقوی آمدند. در این نشست طرفین انتظارات و برنامه‌های خود را برای تیم ملی و رشد و توسعه والیبال زنان ایران تشریح کردند.

در ابتدای این نشست سید میلاد تقوی ضمن خوشامدگویی به سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان خطاب به وی گفت: امیدوارم همه چیز برای شما فراهم بوده باشد. خاطره خیلی خوبی از مربیان کشور کره در ایران داریم و شروع تحول والیبال ایران با حضور یک مربی بسیار خوب کره‌ای در ایران گره خورد. شما خیلی خوب این مربی بزرگ (پارک کی‌ وون) را می شناسید. امیدوارم حضور شما شروع یک تحول بزرگ در والیبال زنان ایران باشد.

وی ادامه داد: کار بسیار سختی پیش رو دارید به این دلیل که یکی از اهداف جدی فدارسیون توسعه والیبال زنان ایران است. مطمئن باشید که برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم که بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم. دکتر فریبا محمدیان یکی از بهترین مدیران ورزش کشور در کنار  شما هستند. مدیریت ایشان فراتر از والیبال است و حضورشان برای شما یک فرصت طلایی است و می‌تواند خیلی به شما کمک کند. اعتقاد دارم که بانوان ایران ظرفیتی بیش از این دارند و برای این که این ظرفیت شکوفا شود باید همه در کنار هم باشند. همه بازیکنان تیم‌های ملی زنان برای ما مانند دخترانمان عزیز هستند. شما اینجا نیستید که تنها مسئله فنی آن‌ها را ارتقا دهید از شما توقع دارم مانند یک مادر برای پرورش آن‌ها در همه ابعاد کمک کنید.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این که بهترین دختران دنیا در ایران حضور دارند، عنوان کرد: کار با دختران ایرانی بسیار ساده است، چون بسیار فرمان پذیر و در چهارچوب و برنامه هستند. تشنه برد و پیشرفت هستند و این زمینه را برای پیشبرد اهداف شما آماده می‌کند. باز هم به شما خوشامد می‌گویم و امیدوارم روزهای خوبی در والیبال زنان ایران داشته باشید و برای همه دختران سرزمین و شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه این نشست فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون هم ضمن خوشامدگویی به «لی دو هی» گفت: خوشحالم که شما بسیار علاقمند هستید که در این فضا برای والیبال ایران همکاری داشته باشید. خوشبینم که کمک‌های شما می‌تواند بر والیبال دختران ایران بسیار اثرگذار باشد.

«لی دو هی» هم در این نشست ضمن تشکر از فرصتی که به وی داده شده اظهار کرد: از این که فرصتی یافتم که به دختران ایران آموزش دهم و از تجاربم استفاده کنم خوشحالم. برای اولین بار در کشور کره جنوبی یک خانم را به عنوان سرمربی به ایران فرستادند و خیلی از این بابت هیجان زده هستم. خیلی دوست دارم زودتر بازیکنان را ببینم و با آن‌ها صحبت کنم. بازیکنان ایرانی خیلی پرتلاش و آماده یادگیری هستند. خیلی راحت می‌توانیم با این بازیکنان پیشرفت کنیم. تمامی تجاربم را در اختیار بازیکنان قرار می دهم تا تیمی مرتب در سطح آسیا و جهان آماده کنیم. هر کس کارش بهتر باشد برای حضور در تیم ملی انتخاب خواهد شد.

در ادامه این نشست رئیس فدراسیون والیبال گفت:  مسوولیت ایشان تنها محدود به والیبال بزرگسالان زنان نخواهد شد و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف والیبال بانوان از پایه تا بزرگسالان باعث پیشرفت والیبال زنان خواهد شد. منطقی است که مربیان تیم ‌های پایه باید از برنامه های شما اطلاع داشته باشند و در راستای برنامه های شما حرکت کنند. توجه به لیگ ها و استعدادیابی یکی از توقعات جدی فدراسیون از سرمربی تیم ملی والیبال زنان است. خیلی اعتقادی به تغییر تحول سریع و پشت سر هم ندارم و امیدوارم اوضاع به گونه ای پیش برود که همکاری طولانی مدتی با شما داشته باشیم.  خیلی زود وارد عمل شوید و منتظر تحولات هستیم هرچند تحول به زمان نیاز دارد اما باید روند صعودی را ببینیم. از دکتر محمدیان درخواست می کنم خیلی سریع شرایط را برای اولین اردو فراهم کند.

تقوی تاکید کرد: خوب است که جوانگرایی کنیم اما شرایط به گونه ای نباشد که با جوانگرایی همه تجارب گذشته را کنار بگذاریم. امیدوارم از همه ظرفیت‌های ایران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. براساس تجربه می‌گویم که هیچ کس از جمعی که در کنار شما نشسته، نگران تر برای والیبال نیست. همیشه در کنار شما هستیم و خودتان با تجربه عمیق خود نسبت به دعوت بازیکنان تصمیم بگیرید.

در پایان این نشست قرارداد سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان ایران به صورت فیزیکی از سوی رئیس فدراسیون والیبال و لی دو هی امضا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته