دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1403 - 17:39

مقامات یمنی: حمله به تل‌آویو نخستین عملیات «تشدیدکننده» است

مقامات یمنی: حمله به تل‌آویو نخستین عملیات «تشدیدکننده» است
مقامات یمنی به المیادین تاکید کردند که عملیات «تل‌آویو» اولین عملیات تشدیدکننده علیه رژیم اشغالگر است، به طوریکه آنچه در پیش است بزرگتر خواهد بود.
کد خبر : 922846

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «فهمی الیوسفی»، معاون وزیر اطلاعات در دولت صنعا، امروز تاکید کرد که تشدید حملات یمن با هدف قرار دادن تل‌آویو «تشدید ویژه» است که منجر به شکست نظامی اسرائیل می‌شود.

الیوسفی در گفت‌وگو با المیادین افزود: تشدید تنش امروز پیامی به ناتو است مبنی بر اینکه صنعا در مقابل کشتارهای دشمن در نوار غزه بیکار نخواهد ماند.

وی ادامه داد: یمن با هدف قرار دادن نماد تصمیم‌گیری در تل‌آویو به سمت عمق اسرائیل پیش می‌رود و صنعا به این ترتیب اسرائیل را در هم خواهد کوبید.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که نیروی هوایی یک عملیات نظامی ویژه را انجام داده است که شامل حمله به یکی از اهداف مهم در منطقه اشغالی یافا (تل‌آویو) با یک پهپاد جدید رادارگریز به نام «یافا» می‌شد. این عملیات با موفقیت به اهداف خود دست یافت.

نخستین عملیات تشدیدکننده

در همین زمینه، حزام الاسد، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله به المیادین تاکید کرد که این عملیات «اولین عملیات تشدید تنش در آینده است».

اسد به المیادین اضافه کرد که دشمن صهیونیست باید حواسش به شهرهایش باشد زیرا «آنچه در راه است تا زمانی که تجاوز به غزه وجود دارد برای دشمن بزرگتر است».

وی با بیان اینکه یمن وارد مرحله راهبردی جدیدی در عملیات علیه دشمن شده است، تاکید کرد: «همگرایی میان جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین اشغالی وجود دارد.»

اسد همچنین از شهرک نشینان از همه اقشار خواست تا وسایل خود را بسته و به سرزمین اصلی خود بارگردند.

یک منبع در المیادین تایید کرد که ارتش یمن تا پایان تجاوز و محاصره غزه به تشدید تنش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته